شناسهٔ خبر: 47936149 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تا مردم واکسن نزنند «انفرادی» و «دینامیت» را اکران نمی‌کنم

مسعود اطیابی کارگردان سینما در خصوص اینکه تولید فیلم جدیدی را شروع کرده است یا خیر گفت: هم اکنون دو فیلم «انفرادی» و «دینامیت» را آماده اکران دارم اما تا زمانی که شرایط اکران مطلوب نشود آنها را به نمایش درنخواهم آورد؛ این اتفاق نیز زمانی رخ نخواهد داد که بیش از نیمی از مردم واکسن زده باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ مسعود اطیابی کارگردان سینمادر خصوص اینکه تولید فیلم جدیدی را شروع کرده است یا خیر، اظهار کرد: هم اکنون دو فیلم «انفرادی» و «دینامیت» را آماده اکران دارم اما تا زمانی که شرایط اکران مطلوب نشود آنها را به نمایش درنخواهم آورد؛ این اتفاق نیز زمانی رخ نخواهد داد که بیش از نیمی از مردم واکسن زده باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بعد از زدن واکسن نیمی از مردم، آیا سینما رونق پیدا خواهد کرد؟ گفت: من به این مساله خوش‌بینم چون جامعه نیاز به تجمع و جمع‌های چند نفره دارد، برای همین وقتی نیمی از مردم واکسن زده باشند و بسیاری از محدودیت‌ها هم برداشته شود دیگر چرا باید از رفتن به سینما ترس داشته باشیم؟

فیلم کمدی «دینامیت» با بازی پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی و فیلم «انفرادی» با بازی رضا عطاران، مهدی هاشمی, احمد مهران فر، برزو ارجمند، شقایق دهقان ساخته شده‌اند.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید:

نظر شما