شناسهٔ خبر: 47936110 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دنبال وام در بانک نباشید +فیلم

خرید اقساطی کالا و دریافت اعتبار آنلاین، یکی از مهم‌ترین خدمات «دیجی‌پی» محسوب می‌شود. این شرکت در سال جدید تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا، به شکل آنلاین و غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

یه گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران٬  اعتبار سنجی،‌ دریافت ضمانت، ثبت و بررسی مدارک روند دریافت وام را کُند می‌کند. اما اگر پروسه‌ی مکانیزه و آنلاین، با پشتوانه قوی شرکت‌های لیزینگ همراه شود امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی کالا برای افراد بیشتری فراهم خواهد شد. 

فراگیری مالی، افزایش قدرت خرید جامعه و تقاضای بیشتر کالا، بازوی تولید داخلی را قوی‌تر می‌کند و همین امر به‌عنوان یکی از اهداف دیجی‌پی برشمرده می‌شود.

اعتبار برای خرید کالا باید در اختیار اقشار مختلف جامعه برای تأمین لوازم مورد نیاز، قرار گیرد. دریافت وام خرید کالا و استفاده از آن در اموری غیر از خرید محصول، اعطای اعتبار را در مسیر اشتباه قرار می‌دهد. در همین جهت، بعد از تأیید مدارک در دیجی‌پی، کیف پول اعتباری افراد شارژ می‌شود و هر فردی تنها برای خرید کالا می‌تواند از شارژ کیف پول خود استفاده نماید و هزینه آن را به شکل آنلاین پرداخت کند.

ما در این ویدیو علاوه بر معرفی دیجی‌پی به بررسی وضعیت وام خرید کالا در بانک‌ها پرداختیم.

می‌دانید در سال گذشته بانک‌ها چه مبلغ وام خرید کالا به مشتریان پرداخت کرده‌اند؟ بر اساس بررسی‌های انجام شده سهم وام خرید کالا در نظام بانکی سال ۹۹، زیر ۳ درصد بوده است.

اگر تجربه دریافت وام خرید کالا از بانک را داشته‌اید، آن را با ما به‌ اشتراک بگذارید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما