شناسهٔ خبر: 47935256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دفاع اتوبوسی رقبا هم نمی‌تواند مانع نتیجه گرفتن پرسپولیس شود/ به توانایی‌های تیم یحیی ایمان دارم

سمیه قدیری

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: کادر فنی و مدیریت باشگاه مدت‌های زیادی است که با یک هدف و ذهن مثبت برای رسیدن به هدف‌شان تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس در سوپرجام و ثبت قهرمانی دیگر برای این تیم اظهار داشت: این اتفاق، اتقاق خوب و قابل پیش بینی برای پرسپولیس بود و این برد و ثبت این قهرمانی برای تیم گل محمدی اتفاق روحیه بخشی بود تا تیم برای بازی های مهمی که در لیگ برتر و در ادامه جام حذفی و لیگ قهرمانان در پیش دارد، روحیه ویژه ای را به دست آورد.

او در این خصوص تاکید کرد: پرسپولیس با توجه به توان و پتانسیل بالایی که دارد، می تواند جام های باقی مانده را نیز از آن خود کند. به جرات می توانم بگویم پرسپولیس  تنها تیمی در ایران و آسیا است که از نظر مهره، توان فنی و مدیریتی در شرایط فوق العاده ای به سر می برد و می تواند در ادامه فصل تمام جام های پیش رو را به دست بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: خوشبختانه پرسپولیس جدا از مسائل فوتبالی از نظر بحث کادر فنی، مدیریتی بیرون از زمین تیم کامل و حرفه ای را در اختیار دارد و امیدوارم مشکلات مالی با حمایت کامل مسئولان نیز برطرف شود و بدین ترتیب این تیم می تواند سالیان سال در آسیا یکه تازی کند.

طاهرزاده درمورد علل موفقیت‌های پرسپولیس در این فصل افزود: از بحث فوتبالی و توان خوبی که در تک تک بازیکنان شاهد هستیم که بگذریم باید بگویم حرفه ای گری کادر فنی و مدیران در ایجاد آرامش در پرسپولیس غیرقابل انکار است، موضوعی که بدون شک بازیکنان هم از آن الگوبرداری خوبی دارند. مربیان تیم در مصاحبه ها و اظهارنظرات خود کاری به حریفان و رقبا ندارند و اگر مشکلی پیش بیاید آن را به تقصیر کسی نمی اندازند و این موضوع به تیم هم منتقل می شود. کادر فنی و مدیریت پرسپولیس مدت های زیادی است با یک هدف و ذهن مثبت برای رسیدن به هدف شان تلاش می کنند این در حالی است که ذهن اکثر رقبا با افکار فنی که علیه پرسپولیس دارند و بازخورد منفی این موضوع به خودشان منتقل می شود. به اعتقاد من رقبا با این طرز فکر موفق نخواهند شد.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درخصوص شرایط فاز تهاجمی این تیم به  خبرنگار برنا گفت: تا قبل از اضافه شدن عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو پرسپولیس در امر گلزنی با مشکلاتی روبرو بود و این موضوع کمی نگران کننده شده بود اما با اضافه شدن مهاجمان جدید شرایط  دچار تحول مثبتی شد. قبل از حضور این مهاجمان، مسئولیت سنگینی برعهده مهدی عبدی بود و این مسئولیت فشار روحی و روانی زیادی را برای او به وجود آورده بود که رفته رفته مشکلات در خط حمله حل شد و حالا به جرات می توانم بگویم پرسپولیس زهردارترین خط حمله را در اختیار دارد و در مقایسه با هزینه های هنگفتی که تیم های عربی در آسیا برای جذاب ستاره های معروف فوتبال دنیا را دارند می توانم بگویم خط حمله پرسپولیس یک سر و گردن از آنها بالاتر است. 

او ادامه داد: با عملکرد خوب شهریار و آل کثیر علاوه بر حل شدن مشکل گلزنی برای پرسپولیس، فشار منفی که برای عبدی هم پیش آمده بود از روی او برداشته شد و او توانست خود را به خوبی پیدا کند و پرسپولیس بدین ترتیب صاحب زهردارترین خط حمله برای ادامه فصل باشد. این در حالی است که زهر بالای خط حمله پرسپولیس باعث شده حریفان این تیم مجبور شوند به منظور مهار مهاجمان بازی فشرده تری را در زمین خود داشته باشند و این موضوع فضای بهتری را برای هافبک ها ایجاد می کند و بدین ترتیب خلاقیت در میانه میدان پرسپولیس نیز بیشتر می شود.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد دیدار پیش‌روی تیم گل‌محمدی برابر مس رفسنجان اظهار داشت: بازی های باقی مانده پرسپولیس برای تیم حکم فینال را دارد و تلاش می کند در این دیدارها به پیروزی برسد. البته شاید برخی از حریفان برابر پرسپولیس برای کسب حداقل امتیاز برنامه ریزی کنند اما به اعتقاد من حتی اگر حریفان بخواهند با دفاع اتوبوسی روبرو پرسپولیس قرار بگیرند، خلاقیت فردی فوق العاده ای که پرسپولیسی ها از آن بهره می برند، مانع از این می شود که حریفان برابر پرسپولیس به خواسته شان برسند. مس حریف قابل احترامی است اما به توانایی های تیم یحیی ایمان دارم و مطمئن هستم پرسپولیس در این بازی با دست پر زمین را ترک خواهد کرد. 4/5

بیشتر بخوانید:

  • فتح این جام برای پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود/ تیم گل‌محمدی لیاقت گلات قهرمانی در لیگ برتر را دارد/ شیرینی صعود تیم ملی را نباید پاک کرد
  • فتح سوپرجام سرآغاز قهرمانی‌های بعدی پرسپولیس خواهد بود/ عبور از این تیم کار هر تیمی نیست

نظر شما