شناسهٔ خبر: 47934802 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دادستان مشهد:

ضابطان قضایی عامل بزه‌دیدگی ثانویه نشوند

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: باید تلاش شود ارباب رجوع و به ویژه بزه‌دیدگانی که برای تظلم‌خواهی به دادسرا و واحدهای قضایی مراجعه می‌کنند دچار بزه‌دیدگی ثانویه نشوند و خودمان عامل ایجاد بزه‌دیدگی ثانویه نباشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدحسین درودی به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: تکریم ارباب رجوع مورد تاکید رییس قوه قضا و در اولویت است و سعی شده است آنچه برای تکریم ارباب رجوع و مراجعان نیاز است رعایت شود اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی اضافه کرد: تلاش شده در بحث رسیدگی و تظلم‌خواهی مردم تشریفات به حداقل برسد و مردم سرگردان بین دادسرا و کلانتری نباشند و فرایند رسیدگی کوتاه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد در ادامه به جمع‌آوری حدود پنج هزار معتاد متجاهر طی یک سال گذشته از سطح شهر مشهد اشاره و تصریح کرد: مهمتر از جمع آوری معتادان متجاهر، تامین زیرساختهای نگهداری و درمان و پس از آن نیز اجرای آئین نامه مراقبتهای بعد از خروج این افراد از مراکز ساماندهی و اشتغال آنهاست.

درودی افزود: دادسرا به موضوع ساماندهی کودکان کار در یک سال گذشته ورود جدی داشته است و تلاش شد با همت همه دست اندرکاران، دیگر شاهد کودکان کار در سر چهارراه‌ها نباشیم و این موارد به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اضافه کرد: مردم بار دیگر همراهی خود را با نظام نشان دادند و نوبت مسوولان است که با لبیک به خواسته های مردم در رفع مشکلات اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: در بحث اجرای حکم مجرمان حرفه ای هیچ ارفاقی صورت نمی گیرد چرا که تامین امنیت مردم بر همه چیز اولویت دارد.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما