شناسهٔ خبر: 47934670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

واکنش احمد نوراللهی به احتمال جدایی اش از پرسپولیس

احمد نوراللهی ، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد چند بازیکن رو به اتمام است و در این خصوص باید از مدیریت باشگاه سوال شود.

صاحب‌خبر -

واکنش احمد نوراللهی به احتمال جدایی اش از پرسپولیس

احمد نوراللهی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت:

این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و به نظرم امروز جای آنها در ورزشگاه خالی بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم موفق باشیم.

وی در مورد شرایط لیگ برتر ادامه داد:

شرایط سخت است. سپاهان به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده ما شرایط خوبی دارد. ما تلاش می‌کنیم که موفق باشیم و بتوانیم آخر فصل یک هدیه دیگر به هواداران بدهیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درمورد شرایط مالی باشگاه، خاطرنشان کرد:

شرایط مالی همیشه سخت بوده است. شکایت‌ها تیم را تحت فشار قرار می‌دهد. امیدوارم مشکلات زودتر مرتفع شود تا بازیکنان بتوانند به کار خود ادامه دهند و مدیریت هم بتواند شرایط را کنترل کند.

نوراللهی افزود:

امروز لیاقت داشتیم و توانستیم برنده شویم. امیدوارم شرایط فراهم شوند تا هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایندف چون دلتنگ‌شان هستیم. خوشحالیم که برنده سوپرجام شدیم و دل هواداران شاد شد. امیدوارم آخر فصل هم قهرمان شویم و دلشان را شاد کنیم.

وی درخصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس، تصریح کرد:

قرار داد ۶-۷ بازیکن رو به اتمام است و این سوال را باید از باشگاه و مدیریت بپرسید.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صعود تیم ملی به مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی، اظهار داشت:

خیلی خوشحالیم که صعود کردیم. زحمات یک تیم و انرژی مثبت مردم ایران بود که مثل همیشه برای ما ارسال شد و در نهایت تیم ملی صعود کرد. امیدوارم در مرحله بعد هم عملکرد خوبی داشته باشیم و به جام‌جهانی صعود کنیم.

نوراللهی درمورد شائبه تغییر کادر فنی تیم ملی، تصریح کرد:

به نظر من اسکوچیچ و کادرش عالی بودند. البته همه زحمت کشیدند و شرایط سختی را تحمل کردند. صعود تیم ملی حاصل کار گروهی بود. خدا را شکر صعود کردیم و امیدوارم در مرحله بعد هم خوب باشیم و به جام‌جهانی صعود کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما