شناسهٔ خبر: 47934341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مصاحبه تاریخی مدیرعامل اسبق پرسپولیس به نفع عزیزی خادم

خبر ورزشی

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس که سابقه ریاست در فدراسیون فوتبال را دارد گفت: آیا در زمان حدود ۱۱۰ روزی که از حضور عزیزی خادم و گروهش در فدراسیون می‌گذرد فاجعه عجیب و غریبی رخ داده است؟

صاحب‌خبر -

امیر عابدینی

فدراسیون فوتبال این روز‌ها ظاهرا با دو مدیر سابق فوتبال کشور روابط خوبی برقرار کرده است؛ چون سایت این فدراسیون برای مصاحبه اختصاصی با داریوش مصطفوی و امیر عابدینی زحمات فراوانی را متقبل می‌شود! عابدینی هم به طور کاملا خوجودش از عملکرد مشعشع همین فدراسیون و البته عزیزی خادم قاطعانه دفاع می‌کند.

به گزارش روزنو، بخوانید و ببینید این بار عابدینی در مدح عزیزی خادم چه نکته‌هایی را با سایت فدراسیون فوتبال در میان گذاشته است:

*ما با اینکه شرایط بسیار سختی داشتیم، اما به مرحله بعدی صعود کردیم. البته بنده چند وقت قبل اعلام کرده بودم با این تیم مدیریتی، کادر فنی و بازیکنانی که داریم قطعا موفق خواهیم شد و اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رخ خواهد داد که خدا را شکر شاهد همه این موارد بودیم. توجه داشته باشید کار سخت ما در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تازه شروع می‌شود.

*تا همین جا باید یک خدا قوت جانانه به رئیس فدراسیون فوتبال که با انگیزه و تلاش شبانه‌روزی به فوتبال کشور خدمت می‌کند بگویم. هم چنین گروه بسیار خوبی که در کنار او در فدراسیون در حال کار کردن هستند. تشکر ویژه‌ای هم از اسکوچیچ، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی باید داشته باشیم. این مربی به خوبی نشان داد تصمیم عزیزی‌خادم برای حمایت و ابقای او در شروع دوره ریاست با وجود فشار‌هایی که وجود داشت درست بود. رئیس فدراسیون هم برای نگرفتن تصمیمات عجولانه در آن مقطع و حمایت از کادر فنی و تلاش برای تدارکات مناسب و رفع مشکلات آن‌ها کار بسیار درست، خردمندانه و عاقلانه‌ای انجام داد.

بیشتر بخوانید:

عابدینی: این چه حکم‌هایی است که عزیزی خادم صادر کرده؟
*بعضی‌ها می‌گویند وقتی عزیزی‌خادم یک مدیر صنعتی و اقتصادی بوده، این چه مدیریتی است که از دولت پول می‌گیرد و مدیریت می‌کند.‌ای کاش نقد‌هایی که انجام می‌شود آگاهنه و دلسوزانه باشد. من خودم همیشه می‌گویم فضای نقد باید وجود داشته باشد. مدیریت باید نقد و مشکلات بیان شود. اما حقایق را هم باید ببینیم. این فدراسیون فوتبال ورشکسته، بدهکار و زمین خورده بود و در بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار داشت. خیلی‌ها انگار فراموش کرده‌اند. کدام ساختمان وقتی ویرانه می‌شود، ساختنش سه ماه طول می‌کشد؟

*در این مدت دیدیم که پاداش‌های تیم ملی فوتسال و فوتبال زنان و مردان هم پرداخت شد. شریط خوبی برای اردو‌های آن‌ها هم فراهم کردند. اتفاقا من در این زمینه هم به عزیزی خادم نمره قبولی می‌دهم. تمام این موارد را هم روی تجربه و نظر کارشناسی می‌دهم و نه دفاع کورکورانه از رئیس فدراسیون فوتبال.

*در این مدت شاهد حمات عجیبی هم به عملکرد فدراسیون بودیم. من قبل هم گفته‌ام که آیا در زمان حدود ۱۱۰ روزی که از حضور عزیزی خادم و گروهش در فدراسیون می‌گذرد فاجعه عجیب و غریبی رخ داده که شاهد این حجم از حملات و انتقاد هستیم؟ من واقعا متوجه بسیاری از این قضاوت و پیش بینی‌های کورکورانه نمی‌شوم.

برچسب‌ها:

نظر شما