شناسهٔ خبر: 47934091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

شکوری:

حمله کنندگان به اتوبوس پرسپولیس نوجوان نبودند/ امیدواریم هرچه سریع‌تر این رای صادر شود

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: طبق مستندات موجود افراد ۲۵ و ۳۵ ساله به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و آنها نوجوان نبودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا ابراهیم شکوری درباره صحبت‌های سهیل مهدی درباره عاملان پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس قبل از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: پیرو اظهارات غیر کارشناسانه و غیرمسئولانه برخی عزیزان و نفرات درباره حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس می‌خواستم توضیحاتی را به هواداران بدهیم.

وی افزود: درباره اینکه این نفرات نوجوان بودند طبق مستندات بسیاری که داریم و به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال شده این افراد که به اتوبوس حامل اعضای تیم پرسپولیس حمله کردند، یک نفرشان ۲۵ سال داشته و دیگری ۳۵ سال. براساس اظهاراتی هم که خودشان داشته‌اند، در سلامت کامل روحی، روانی و جسمانی بوده‌اند.

معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه تصریح کرد: طبق مستندات موجود این حمله یک برنامه از پیش تعیین شده بوده است‌. درخواست ما این است هرچه سریع تر به این پرونده رسیدگی شود.

شکوری ادامه داد: درخواست ویژه ما از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این است که درخصوص این پرونده خاص فقط افرادی اظهار نظر کنند که ذی صلاح هستند و طبق مدارک و مستندات موجود صحبت کنند. امیدواریم هرچه سریع‌تر این رای صادر شود. با توجه به اینکه پرسپولیس یک باشگاه پرهوادار در سطح دنیا و آسیا است، قطعا اخبارش رصد می شود و امیدواریم رای به شکلی باشد که مشکلی برای میزبانی‌های ما در سطح بین المللی ایجاد نکند.

انتهای پیام/۴۱۲۷

نظر شما