شناسهٔ خبر: 47932881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان جوانرود افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان جوانرود عصر سه‌شنبه با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی، مسوولان و پیشکسوتان ورزشی و جمعی از ورزشکاران در زمین چمن این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار جوانرود در آئین افتتاح این مدرسه فوتبال بر ضرورت توجه ویژه به ورزش در همه رشته‌ها در راستای شکوفایی استعدادهای بالقوه به بالفعل در این شهرستان تاکید کرد.

«رستگار یوسفی»، نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و افزود: برنامه های ورزشی در شهرستان جوانرود بیش از پیش باید توسعه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود نیز گفت: ۱۵۰ نوجوان در تابستان امسال زیرنظر مربیان مجرب آموزش‌های اولیه مهارتی تکنیک و تاکتیک و فنون فوتبال را در این مدرسه فرا می‌گیرند.

«محمد محمدی» با بیان اینکه شهرستان جوانرود چهار هزار و۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد، افزود: ورزش این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.

رییس هیات فوتبال شهرستان جوانرود هم گفت: مدرسه فوتبال این شهرستان در راستای آموزش اولیه مهارتی تکنیک و تاکتیک و فنون فوتبال، به وجود آوردن محیطی شاد و ایمن برای اوقات فراغت کوکان و نوجوانان، استعدادیابی و معرفی به تیم های برتر راه اندازی شده است.

«ایوب محمودی» با تقدیر از فرماندار جوانرود و مسوولان ورزش شهرستان افزود: توسعه زیر ساخت های ورزشی به ویژه احیای زمین چمن  این شهرستان مدیون زحمات ، پشتیبانی و پیگیرهای فرماندار جوانرود و مسوولان ورزش این شهرستان است.

در حاشیه این مراسم از «شاهین برزگر» قهرمان مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۲ فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که به المپیک ۲۰۲۲ برزیل راه یافته است، تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر در ۸۵ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما