شناسهٔ خبر: 47932766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مقابل تیم رحمتی رقم خورد

اولین دبل کلین شیت آقای کلین شیت

سیدحسین حسینی دروازه‌بان شیرازی استقلال برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر دومین کلین شیت متوالی خود را در دیدار با پدیده رقم زد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - سید حسین حسینی گلر ۲۸ ساله استقلال که متولد شهر شیراز است در مصاف با پدیده مشهد برای ششمین بار در فصل جاری در چارچوب دروازه استقلال ایستاد.

او پیش از این در اولین بازی خود برای تیمش (در این فصل) مقابل مس رفسنجان که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم به پایان رسید موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد. اما در مصاف با فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان و بازی برگشت مقابل مس رفسنجان هر بار با یک گل خورده موفق به کلین شیت نشد.

حسینی در دو دیدار آخر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان و پدیده که به ترتیب مسابقات معوقه هفته های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر بودند، توانست برای اولین بار در فصل جاری در دو بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. او در فصل هجدهم لیگ برتر موفق شده بود با ۱۰ کلین شیت متوالی آمار فوق العاده ای را از خود بر جای بگذارد.

البته این کلین شیت در دیدار با پدیده از این جهت که استقلال با تیم مهدی رحمتی دیدار داشت هم در نوع خود جالب بود. رحمتی رقیب سال‌های اخیر حسینی در استقلال بود که به این کلین شیت اهمیت بیشتری داد.

قرارداد سید حسین حسینی با تیم استقلال در پایان فصل جاری لیگ برتر به پایان می‌رسد.

نظر شما