شناسهٔ خبر: 47932764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

پیگیری پاکدل برای سالن اختصاصی هندبال در البرز در دیدار با مقامات استان/ به دنبال بازگشت هندبال البرز به دوران اوج

صاحب‌خبر -
IRIHF:
رئیس فدراسیون هندبال در ادامه سفرهای استانی خود پس از قزوین، به  استان البرز رفت و در دیدار با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات هندبال این استان درخصوص مسائل و مشکلات پیش روی هندبال البرز بحث، گفتگو و تبادل نظر کرد.
علیرضا پاکدل پس از دیدار با مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به مشکلات پیش روی رشد و گسترش هندبال در این استان گفت: در جلسه امروز با آقای جانعلی و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، درباره حل مشکلات هیئت هندبال بخصوص درباره اختصاص یک سالن اختصاصی هندبال بحث و بررسی صورت گرفت و آقای جانعلی قول دادند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه با پیگیری مشکلات سخت‌افزاری، برای بازگشت هندبال استان به روزهای درخشان گذشته گام بر می‌داریم، افزود: استعدادهای بسیار خوبی در بخش آقایان و بانوان این استان وجود دارد و سعی می‌کنیم درخواست حضور دوباره بانوان در لیگ برتر هندبال نیز با نظر مثبت بررسی شود.
پاکدل با بیان اینکه موانع و مشکلات سخت‌افزاری در مسیر رسیدن به اهداف هیئت هندبال البرز وجود دارد، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته با رئیس هیات هندبال البرز و همراهان وی در این هیئت، جلساتی برای گسترش این ورزش در این استان داشتیم که امیدواریم طی آن اقدامات خوبی برای رفع مشکلات انجام شود.
لازم به ذکر است علیرضا پاکدل در ادامه برنامه های سفر خود با حضور در منزل جهانگیر آقاسی بیگ، از پیشکسوتان و ملی پوشان قدیمی هندبال ایران، از وی عیادت و در صحبت هایی از زحمات وی تجلیل کرد.
 

نظر شما