شناسهٔ خبر: 47927900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام:

اصناف مردمی‌ترین بخش اقتصادی کشور هستند

سردار القاصی مهر گفت: اصناف مردمی‌ترین بخش اقتصادی کشور هستند و نقش بی بدیل آن‌ها در تامین کالای مورد نیاز مردم ستودنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار  دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه با تعدادی از مسئولان اتحادیه‌ها که در محل اتاق اصناف برگزار شد ضمن تبریک روز ملی اصناف، گفت: اصناف نقش بی نظیر و فراموش نشدنی در همکاری و تعامل با پلیس در ایام کرونا در حفظ سلامت جامعه داشتند.

او اصناف را مردمی‌ترین بخش اقتصادی کشور دانست و افزود: یکم تیر ماه هرسال مصادف با روز ملی اصناف است و جامعه کسبه و بازاریان نقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی، پشتیبانی دفاع مقدس و دوره‌های مختلف جمهوری اسلامی داشته اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد:خانواده بزرگ اصناف در موضوع مدیریت بیماری کرونا، از منافع خود گذشته و با پذیرش خسران و زیان شدید در ماه پایانی سال گذشته که ایام پر رونق و با اهمیتی برای کسبه است واحد‌های صنفی شان را تعطیل کردند و در کنار پلیس و سایر نهاد‌های مربوطه به مقابله با این بیماری منحوس پرداختند.

سردار القاصی گفت: شور انتخاباتی که در بین بازاریان بود نشان از ولایی بودن این عزیزان دارد و در طول دوره‌های مختلف و در آزمون‌های بسیار سخت سربلند بوده اند.

انتهای پیام / غ

نظر شما