شناسهٔ خبر: 47927108 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

پورموسوی: به شکست سایپا نیاز داریم/ می‌خواهیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای تعییر شرایط روحی بازیکنان و صعود در جدول رده بندی به شکست سایپا نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با میزان، در مورد شروع دوباره لیگ برتر اظهار داشت: تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشتیم. از این فرصت استفاده و با ترمیم برخی خطوط سعی کردیم ضعف‌ها را جبران کنیم. از طرفی مصدومان به تمرینات برگشتند و این خبر خوشحال کننده‌ای برای ماست. تلاش همه اعضای تیم صنعت نفت در ادامه لیگ کسب نتایج بهتر است. می‌خواهیم امتیازات از دست رفته طی هفته‌های قبل را جبران کنیم و صنعت نفت را به جایگاه خوبی برسانیم.

وی به بازی هفته جاری مقابل تیم سایپا اشاره و تصریح کرد: باید تیم سایپا راشکست دهیم تا در ادامه لیگ راه برایمان هموارتر شود. سایپایی‌ها تیم خوبی داشته و به دلیل جایگاه متزلزلشان انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارند از این رو بازی سختی خواهد شد، ولی ما برای فرار از شرایط فعلی و قرار گرفتن در جایگاه مناسب به پیروزی در این بازی نیاز داریم. امیدوارم تلاشمان در این تعطیلات نتیجه داشته باشد و به نتایج مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت وقفه بوجود آمده در مسابقات لیگ برتر را به نفع تیمش دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط روحی بدی که تیممان در پی نتایج اخیر پیدا کرده بود این تعطیلی به نفع ما شد. ما خوب بازی می‌کردیم، ولی شکست می‌خوردیم و این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیر منفی گداشته بود. این تعطیلات کمک کرد تا علاوه بر مرور برنامه‌های تاکتیکی، ریکاوری روحی خوبی شویم. از طرفی اردوی تهران برای بازیکنان مناسب بود. از یک سو شرایط آب و هوایی آبادان مناسب تمرین نبود و از سوی دیگر بازیکنان برای خروج از افت روحی به تعییر احتیاج داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما