شناسهٔ خبر: 47926359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیروزی: بازی با سایپا ۶ امتیازی است/ در دیدارهای خانگی محکوم به برد هستیم

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط سایپا هم مثل خود ما بوده و بازی با این تیم شش امتیازی است.

صاحب‌خبر -

علی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت در آستانه دیدار با سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. از وقتی به آبادان بازگشتیم، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ تمرین می کنیم. با توجه به تغییر زمین تمرین و اردوی خوبی که در تهران برگزار کردیم، بازیکنان کامل در اختیار کادرفنی بودند. ان شالله بتوانیم نتیجه خوبی هم مقابل سایپا کسب کنیم.

وی ادامه داد: در این یک ماه نیمی از تمرینات خود را خارج از آبادان برگزار کردیم. با توجه به گرمای هوا، این موضوع خیلی به ما کمک کرد. اگر در آبادان می ماندیم جز تحلیل رفتن بدن بازیکنان، هیچ سودی نمی بردیم.  در تهران شرایط کامل و خوبی داشتیم و از امکانات هتل مثل سالن بدنسازی، استخر و زمین نفت تهرانسر به خوبی استفاده کردیم. امیدواریم این تمرینات منظم و حرفه ای و برگزاری بازی های دوستانه مناسب کمک کند بتوانیم اتفاق خوبی را در بازی با سایپا رقم بزنیم.

سرپرست صنعت نفت آبادان تصریح کرد: شرایط سایپا هم مثل خود ما است و این بازی را شش امتیازی می دانیم. هیچکس نمی آید راحت بازنده شود و امتیاز از دست بدهد. سایپا تیم کاملا خوبی است اما در ادامه مسابقات به ویژه دیدارهای خانگی محکوم به برد هستیم. البته در این میان مثل بازی با استقلال اتفاقاتی رخ می دهد که دست ما نیست. مثل بازی با استقلال که  با وجود ۱۰ نفره بودن در دقیقه ۹۰ شانس گلزنی داشتیم و از آن استفاده نکردیم تا در نهایت با یک اشتباه و گل حریف در دقایق تلف شده شکست بخوریم‌. این اتفاقات قابل پیش بینی نیست. اگر دچار بدشانسی نشویم تیم ما در شرایط خوبی قرار گرفته است.

فیروزی درباره غایبان صنعت نفت مقابل سایپا عنوان کرد: محمد اهل شاخه که یکی از بهترین بازیکنان ما در خط دفاعی بود و هماهنگی خوبی با محمد طیبی داشت،  در بازی با استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شد و کل فصل را از دست داد. حسین بغلانی هم که به عنوان بازیکن جانشین اهل شاخه به زمین رفت، در همان مسابقه اخراج شد. این دو بازیکن را برای دیدار با سایپا در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: در بازی های تدارکاتی مان در تهران یکی دو جایگزین خوب مثل مهدی حنفی و امید حامدی فر را که توانایی بازی در پست مدافع میانی دارند محک زدیم اما نظر مربیان است که  از کدام بازیکن استفاده کند. سایر نفرات مان در شرایط خوبی قرار گرفته اند‌ و امیدوارم تا روز بازی هم شادابی شان را حفظ کنند تا هم بتوانیم بازی خوبی انجام داده و هم از بدشانسی ها رها شویم. باید از موقعیت های مان به خوبی در این مسابقه استفاده کنیم. امیدوارم بچه ها مسئولیت پذیر بوده و وظایفی که کادرفنی به آنها سپرده به خوبی انجام بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما