شناسهٔ خبر: 47924380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

یک روحانی مستقر سازمان تبلیغات اسلامی:

مساجد جشن‌های دهه کرامت را به فرصت خدمت کریمانه تبدیل کرده‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین عامراحمدی گفت: مساجد جشن‌های دهه کرامت را به مرکز خدمت به نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی تبدیل کرده‌اند.

صاحب‌خبر -
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
حجت الاسلام والمسلمین «وحید عامراحمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی تبلیغ دین و خدمت به نیازمندان هستند، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به همین دلیل هر سال بیشتر از گذشته به گسترش طرح روحانیون مستقر به منظور خالی نماندن مساجد از وجود روحانیون اهتمام می ورزد.

این روحانی مستقر سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این سازمان امسال نیز از ظرفیت مساجد و توان مسجدی ها برای برگزاری گسترده جشن های دهه کرامت در سراسر کشور استفاده کرده است.

وی ادامه داد: الحمدالله با تلاش سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری سایر دستگاه های فعال، دهه کرامت امسال نیز علاوه بر ایجاد فضای پرشور و نشاط در ایام تبلیغات انتخابات که با جشن بزرگ حماسه حضور در 28 خردادماه همراه شد، به فرصتی برای ایجاد و افزایش نشاط معنوی در کشور تبدیل شد.

عامراحمدی گفت: مساجد نیز در حد توان خود با تلاش ائمه جماعات، جشن های دهه کرامت را به مرکز خدمت به نیازمندان همسو با رزمایش مواسات و همدلی تبدیل کردند که طبق مشاهدات ما بسته های ارزاق در دهه کرامت به دست نیازمندان در سراسر کشور رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله رئیس جمهوری منتخب و سایر برگزیدگان در انتخابات ۲۸ خردادماه در عمل به مساجد بها دهند و این مسئولان مستمرا در مساجد حضور یابند و بیش از گذشته شاهد استفاده از توان مسجدی ها در ساختار مدیریتی کشور باشیم.

پایان پیام

نظر شما