شناسهٔ خبر: 47923984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام خواهد شد:

بهره برداری از 28 پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از افتتاح 28 پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان نیشابور با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا کلیدری  با بیان اینکه 28 پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان نیشابور با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد اظهار داشت: در جریان سفر مقام عالی وزارت به نیشابور چهار پروژه دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع)، سالن چند منظوره ی معلم تلاشگر خلاصی، کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید نورعلی شوشتری و هنرستان زنده یاد محسن سپهری راد به صورت حضوری و 24 پروژه دیگر به صورت مجازی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) با زیربنای هزار متر مربع جزء بزرگترین دارالقرآن های کشور به شمار می رود افزود: این پروژه با اعتبار 17 میلیارد ریال با مشارکت خیرین نیک اندیش و منابع دولتی افتتاح خواهد شد، همچنین سالن چند منظوره ی معلم تلاشگر خلاصی با هزار و 200 متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ 18 میلیارد ریال با مشارکت خیرین نیک اندیش و منابع دولتی به بهره برداری می رسد.

کلیدری افزود:کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید نورعلی شوشتری با هزار و 540 متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال و پروژه هنرستان سپهری راد نیز با هزار متر زیربنا با اعتبار 23 میلیارد ریال با مشارکت خیرین نیک اندیش و از محل منابع دولتی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان افزود: زیر بنای کل پروژه های افتتاحی 31 هزار و 298 متر مربع می باشد که برای ساخت این پروژه ها در مجموع 70 میلیارد ریال اعتبار خیری و 140 میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

نظر شما