شناسهٔ خبر: 47923941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حجت الاسلام قمی:

در زمینه به میدان آوردن توان مردم کوتاهی کرده‌ایم/ اگر ابزار تبلیغ را به کار گیریم، گره‌های بزرگی از جامعه باز خواهد شد

آیین افتتاح رویداد ملی نشر خوبی‌ها همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حجت الاسلام قمی با اشاره به شعر "چگونه سر زه خجالت برآورم بر دوست/ که خدمتی بسزا بر نیامد از دستم"، اظهار داشت: هم حق مردم شریف بیش از این خدمت ما است و هم حق ولی این جامعه بیش از عرضه ما است و هم بزرگانی که در عرصه تبلیغ از جمله هیئات مسجدی‌ها و بانوان مجاهد و فرهیخته که کار فرهنگی موثر می‌کنند حقشان بیش از بضاعت و توان ما است. همچنین حق شهدا و خانواده شهدا خیلی بلندتر از دسترسی‌های محدود ما است.

وی تصریح کرد: اما به ضرورت راهبردی باید توجه بیشتری در این زمینه کنیم، رهبری فرمودند هدف‌های بزرگی با تبلیغ دست یافتنی می‌شود، تبلیغ را باید جدی بگیریم، اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین است چون با تبیین، مواضع بزرگی محقق شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: رهبری در جای دیگری فرمودند"دستاوردی بزرگ و بزرگتر از انقلاب اسلامی می‌توانید تصور کنید؟! همه آنها یه واسطه تبلیغ است". تبلیغ مسئله اساسی حیات اجتماعات است. مسئله امروز و گرفتاری‌های مردم و دولت پیش‌رو را باید جلوی چشمان بیاوریم به طور مثال در مسئله تولید داخل حتماً در به میدان آوردن توان مردم و اراده‌های مردم کوتاهی کرده‌ایم اگر تبلیغ را به کار گیریم گره‌های بزرگ از مردم باز خواهد کرد

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تبلیغی هرچقدر توفیق بضاعت داشته باشند، توان بیشتر خواهد داشت، گفت:  زمینه‌هایی برای خدمت موثرتر فزونتر فراهم شده است که امیدواریم اهل فرهنگ، هنر و مسجد همه با زبان مجاهد عرصه تبلیغ در این انقلاب صدای اسلامی که فراتر از مرزها با مقاصد بلندی رفته، گرفتاری‌های مستضعفین را دنبال کنند. با افتخار این مدال خدمت به گردن ما است اما شرمساری بابت کوتاهی‌ها نافی اراده قدرتمند بخشی از خادمین شما در استمرار موثرتر کار حوزه تبلیغ نیست، امیدواریم با همراهی و حمایت شما قدم های موثر تر برداریم.

برچسب‌ها:

نظر شما