شناسهٔ خبر: 47923173 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بهترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی سال ۱۴۰۰

پس از موفقیت سریال هایی نظیر «قورباغه» و «آقازاده» در شبکه نمایش خانگی شاهد پخش یکی دیگر از آثار پر ستاره ایران هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است که در واقع اولین اثر این کارگردانی در نمایش خانگی می‌باشد و قسمت اول آن نیز از ۱۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ پخش شد؛ این سریال محبوب جمعه هر هفته پخش خواهد شد.

جدیدترین عنوان نمایش خانگی دانلود سریال زخم کاری

نکته قابل توجه دیگر راجع به این سریال اقتباس از رمانی با نام «بیست زخم کاری» می‌باشد که نویسنده آن نیز محمود حسینی زاد است. این رمان هم حتی خود برگرفته از کتاب مکبث شکسپیر می‌باشد. ساخت این اثر و مراحل تولید آن از بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و در دوران کرونا فیلمبرداری آن انجام شده است.

باتوجه به داستان پردازی و حضور بازیگران مطرح سینمای ایران در این مجموعه پیش بینی می‌شود که تبدیل به یکی از محبوب ترین ها در نمایش خانگی شود و مسلماً رفته رفته استقبال‌ها از آن چند برابر خواهد شد.

داستان فیلم درباره شخصی به نام مالکی می‌باشد که در یک شرکت موفق کار می‌کند و یکی از مدیران آنجاست. این شرکت توسط ابراهیم ریزآبادی اداره می‌شود. این شخص مالکی را مسئول اجرای یک توافق با یک شرکت نروژی می‌کند. همه چیز خوب پیش می‌رود و این شرکت قرار است که میلیون‌ها دلار به حساب آن‌ها واریز کند اما اتفاقاتی دیگر رخ می‌دهد.

در این مجموعه محبوب بازیگرانی نظیر جواد عزتی و رعنا آزادی ور، هانیه توسلی و سعید چنگیزیان به عنوان کاراکترهای اصلی داستان هنرنمایی کرده اند. به گفته سازندگان نیز این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای خواهد بود که می‌توانید جمعه هر هفته آن را از وبسایت آپ تی وی دانلود نمائید.

سریال دراکولا

فصل دوم سریال کمدی هیولا

پس از ۲ سال وقفه در نهایت شاهد انتشار فصل دوم سریال هیولا می‌باشیم که با عنوان " دانلود سریال دراکولا" در نمایش خانگی پخش آن آغاز شده است. سری جدید سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری ساخته شده است. این اثر در اواخر سال ۹۹ تولید و فیلم برداری آن اغاز شد و در نهایت ۲۵ اسفند نام نهایی آن مشخص و با کمی تأخیر در نهایت پخش شد.

نکته قابل توجه راجع به این سریال تولید آن با گروه بازیگر نسبتاً جدید است و دیگر خبری از برخی از ستارگانی فصل قبل در آن نمی‌باشد. پس از آن که قسمت اول این سریال پخش شد با توجه به این که انتظارات از مهران مدیری و سریالش بالا بود با انتقاد مخاطبین نیز همراه شد و چندان نتوانست شروع خوبی داشته باشد اگرچه در ادامه پخش، کیفیت قسمت‌ها رفته رفته بهتر شد و بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

هر قسمت سریال دراکولا ۵۵ دقیقه خواهد بود و ستارگانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند عبارتند از ویشکا آسایش، مهران مدیری، اندیشه فولادوند و بهنام تشکر و گلاره عباسی، محمد بحرانی همانند فصل قبل در نقش غضنفر هنرنمایی خواهد کرد.

از نظر مخاطبین و منتقدین فصل دوم این سریال نسبت به سری قبل آن ضعیف ظاهر شده است و چندان تاکنون حرفی برای گفتن نداشته است با این حال مخاطبین و طرفداران این سریال کماکان معتقدند که این مجموعه می‌تواند در ادامه پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

اما داستان فصل دوم سریال درباره زندگی خصوصی کامران کامروا است و بیشتر به زندگی او پرداخته است جایی که همسر دیگرش با نام ژاله کبیری که سه سال از ازدواجشان می‌گذرد برای او جشن تولدی گرفته است و کاخ خود مهمانان بسیاری را دعوت کرده است. کامران در این مهمانی با کلی تشکیلات حضور می‌یابد و برای همسرش نیز ترانه‌ای زیبا می‌خواهند و بیشتر او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما این جشن حاشیه‌هایی دارد و که موجب بروز اتفاقاتی نیز می‌شود.

سریال می خواهم زنده بمانم

درامی عاشقانه از از نمایش خانگی

مجموعه «می خواهم زنده بمانم» اثری پرحاشیه و جنجالی از نمایش خانگی که پخش آن از اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز شده است و در سال جاری نیز دوشنبه هر هفته منتشر می‌شود. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته ساخته شده است.

این سریال در سال ۱۳۶۸ پس از پایان جنگ ایران و عراق را پوشش می‌دهد. زمانی که هنوز شهربانی و ژاندارمری ادغام نشده اند و نیروی انتظامی تشکیل نشده است. جایی که هما حقی به همراه همسرش برای همایون حقی یک جشن تولد بر پا کرده است مهمانان زیادی نیز دعوت کرده است اما وقتی پدر به خانه می‌آید همه به نوعی غافلگیر می‌شوند و ظاهراً اتفاقی رخ داده است...

تاکنون ۱۸ قسمت از مجموعه می‌خواهم زنده بمانم پخش شده است و کماکان این سریال ادامه دارد و تعداد قسمت‌های آن نیز می مشخص نشده است اگرچه پیش بینی می‌شود که حداقل ۲۱ قسمت داشته باشد.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی و آزاده صمدی از جمله ستارگانی هستند که در این مجموعه به عنوان کاراکترهای اصلی حضور داشته اند و از جمله دلایل اصلی اسقبال زیاد مخاطب از آن نیز می‌باشند.

به طور کلی این سریال که برخی قسمت‌های آن همزمان با یک سری آثار محبوب تر در نمایش خانگی پخش شد بازهم توانست نسبتاً بازدهی و استقبال خوبی را برای خودش داشته باشد؛ استقبالی که هرچه قدر قسمت‌های بیشتری از آن پخش می‌شد به مراتب بالاتر می‌رفت.

توجه داشته باشید که برای دانلود تمام سریال‌های ایرانی از جمله دانلود سریال می‌خواهم زنده بمانم می‌توانید به سایت آپ تی وی مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما