شناسهٔ خبر: 47923078 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با صفحه فرود مناسب، فروشت رو قطعی کن

همان طور که می دانید در گذشته همه افراد امکان داشتن سایت را نداشتند و فقط شرکت های خیلی بزرگ دارای سایت بودند.

صاحب‌خبر -

امروزه در دسترس بودن اینترنت برای همگان تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کار ها گذاشته است و هر کس می تواند به طراحی سایت اختصاصی خود بپردازد. حالا آیا می دانید در سایت یک صفحه ای به نام صفحه فرود یا لندینگ پیج وجود دارد که در قطعی شدن فروش شما تاثیر بسیار زیادی دارد؟ با ما در تیم تخصصی و حرفه ای ریراکو همراه باشید تا شما را با این صفحه جادویی آشنا کنیم.

تعریف صفحه فرود

طراحی صفحه فرود انقدر مهم است که اگر مناسب نباشد، ممکن است گاهی شما یک محصول درجه یک داشته باشید که نظیرش هیچ جا نباشد ولی فروش پایینی داشته باشید و یا برعکس آنقدر صفحه فرود شما خوب است که یک محصول معمولی شما چنان فروشی دارد که باورتان نمی شود. این صفحه درواقع  صفحه ورودی یا دروازه ورود کاربران  به سایت شما است و همان صفحه ای است که کاربران برای  بار اول  به آن مراجعه می کنند و به اصطلاح در آن صفحه فرود می آیند.

ویژگی های صفحه فرود

این صفحه  باید به درد کاربر بخورد! این جمله به معنی این است که محتوا و معرفی  محصول و خدمات شما بسیار خوب و جذاب باشد و به اصطلاح برای آنها مفید باشد و دقیقا کاربر را راهنمایی کند تا چیزی که واقعا مورد نیازش است را بخرد. کاربر از طریق لینک هایی که بر روی آن کلیک می کند به صفحه شما وارد می شود یا فرود می آید. حالا اگر می خواهید کاربر خود را از بیرون سایت خود به صفحه فرودتان راهنمایی کنید می توانید از طریق بک لینک در سایت های دیگر، تبلیغات بنریدر سایت های دیگر و ... این کار را انجام دهید.

نکات  مهم در صفحه فرود

موارد بسیار زیادی وجود دارند که باعث تاثیرگذاری بیشتر صفحه فرود می شوند که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم.

انتخاب عنوان جذاب

عنوان می تواند ناجی شما باشد. مثلا تصور کنید یک بنری را طراحی کنید و عنوان آن" آموزش طراحی سایت"  باشد یا اینکه "خودت سایتت رو طراحی کن و از اینترنت کسب درآمد کن" به نظر شما کدام جذاب تر است؟ یک عنوان خوب مخاطب را  وارد سایت شما می کند و محتوای  صفحه لندینگ پیج(فرود) شما درباره طراحی سایت را حتما می خواند.

تصاویر

 فکر کنید یک متنی را می خوانید که هیج تصویری ندارد آیا برای شما جذابیت دارد ؟ یا ترجیح می دهید که عکس هایی مرتبط به متن هم وجود داشته باشد تا چشم شما خسته نشود؟ پس سعی کنید عکس شاخص و عکس هایی در متن قرار دهید که کم حجم و با کیفیت باشد. اگر یک سایت فروشگاهی دارید و سعی کنید از زوایای مختلف محصول خود عکس بگیرید تا مخاطب دچار ابهام نشود.

دکمه call to action

حتما تا حالا شده یه صفحهای بروید و زده باشد برای تخفیف ویژه روی این دکمه کلیک کن و شما را کنجکاومی کنند که کلیک کنی.این دکمه باید طراحی و رنگ متفاوتی داشته باشد وهمچنین  استفاده از آیکن هایی که به چشم بیاید و نظر مخاطب را به خود جلب کند.

سخن پایانی

اگر دوست داری تو دنیای پر رقابت امروز یه کسب و کار پر رونق داشته باشی باید یه سایت  متفاوت که نشان دهنده هویت شماست داشته باشی و خیلی راحت بگم باید خودت باشی نه کپی کار دیگران! ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو  با یه تیم خیلی حرفه ای و پرانرژی تمام راه های رسیدن شما به موفقیت را بلدیم و از صفر تا صد از طراحی سایت گرفته تا خدمات سئو روبرای شما انجام می دیم. می تونید به سایت ما برید و نمونه کارهای ما را مشاهده کنید وبهترین  تصمیم رو برای آیندتون بگیرید. فقط یادت باشه زمان رو نباید از دست داد.

نظر شما