شناسهٔ خبر: 47922754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گیلانی در تذکر شفاهی:

از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در نیشکر هفت‌تپه جلوگیری کنید

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم در تقویت و پشتیبانی نیشکر خوزستان دقت بیشتری داشته باشید تا از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در آن مدیریت جلوگیری کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (سه‌ شنبه ۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی به ویژه مردم حوزه انتخابیه خود تقدیر و تشکر کرد و این حضور حماسی را پاسخ کوبنده به دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان مردم در انتخابات شورای شهر و روستا خطاب به حجت‌السلام رئیسی عنوان کرد: بی‌شک مشکلات و دغدغه‌های مردم را شنیده‌اید اما مکرراً آنها را تکرار می کنم؛ اجرای عدالت و مبارزه با فساد و حفظ ارزش پول ملی در کنار کنترل قیمت‌ها و حل مشکلات معیشتی، مسکن و اشتغال و همچنین تحقق شعار سال مورد انتظار مردم است.

وی ادامه داد: آماده همکاری با منتخبان شورای شهر و روستا در حوزه انتخابیه‌ام هستم تا بتوانیم با وحدت تلاش بیشتری برای توسعه شوشتر و گتوند داشته باشیم به همین منظور معاونت شوراها در دفتر نمایندگی خود ایجاد خواهم کرد.

گیلانی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: انتظار داریم در تقویت و پشتیبانی نیشکر خوزستان دقت بیشتری داشته باشید تا از اعمال نفوذ افراد بی‌تقوا و شهرت‌طلب در آن مدیریت جلوگیری کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان راهیابی امیر میرزازاده گتوندی کشتی‌گیر فرنگی‌کار  از شهرستان گتوند به المپیک توکیو را تبریک گفت.

 

نظر شما