شناسهٔ خبر: 47922603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در تداوم رزمایش کمک های مومنانه؛

۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان شیعه و سنی اهدا شد/ توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در دهه کرامت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از سه هزار بسته معیشتی به همراه ۵۰ سری جهیزیه در روز میلاد امام رضا (ع) در استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد شفائی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی امروز همزمان با میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شود.

وی ارزش هر بسته معیشتی را پنج میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اقدام در تداوم رزمایش کمک های مومنانه انجام شد، امید است بتوانیم در آینده نه چندان دور اقدامات بهتر و مناسب‌تر انجام دهیم.

فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد:  همچنین به مناسبت دهه کرامت و همزمان با ولادت امام رضا(ع) تعداد ۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان سیستانی و بلوچستانی اهدا شد.

وی تصریح کرد: ارزش تقریبی هر سری جهیزیه ۲۰۰ میلیون ریال و شامل پنج عدد کالای اساسی تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است.

شفائی اذعان کرد: آرزوی دیرینه همه ما این است خانواده ها در استان به اشتغال ایجاد شده متکی باشند و دیگر شاهد توزیع بسته معیشتی نباشیم به گونه ای که با اشتغال مناسب هر خانواده نه تنها خود را اداره کند بلکه بتواند به دیگران کمک کند؛ که این امر با توجه به حماسه ارزشمندی که مردم در انتخابات ۱۴۰۰ خلق کردند توسط دولت جدید، متدین و انقلابی و دعای خیر مردم بتواند به سرانجام برسد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) هشت سری جهیزیه به سربازان متاهل و سه روز مرخصی تشویقی به تمامی سربازان اهدا شد، همچنین تعداد هشت نفر از پاسداران تازه ازدواج کرده به همراه ۸۰ نفر از بسیجیان خواهذ و برادر به سفر مشهد مقدس مشرف خواهند شد.

گفتنی است یک عدد فرش از آستان قدس مطهر رضوی نیز به حسینیه عاشقان ثارالله در زاهدان اهدا شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما