شناسهٔ خبر: 47922546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهدی: ۲ نوجوان اصفهانی به اتوبوس پرسپولیس نارنجک پرت کردند

تهران- ایرنا- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دو نوجوانی که به اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس نارنجک دستی پرتاب کردند، اهل حومه اصفهان بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «سهیل مهدی» امروز (سه‌شنبه) در گفت و گوی رادیویی درباره حمله به اتوبوس باشگاه پرسپولیس در اصفهان بیان داشت: مسیر اتوبوس در یک اتوبان بود و نارنجک‌های دستی از بالای یک پل به سمت آنها پرتاب شد و خدا را شکر با توجه به سرعت اتوبوس، اتفاق بدتری برای پرسپولیس و فوتبال ایران رخ نداد.

او ادامه داد: سعی داشتیم این حادثه را در اصفهان مدیریت کنیم. خوشبختانه بازی نیز برگزار شد و با پیگیری به عمل آمده، دو نوجوان زیر ۱۸ ساله دستگیر شد و به ارکان قضایی تحویل داده شدند. 

مهدی در مورد این دو نوجوان تصریح کرد: آنها اهل حومه اصفهان بودند. گزارش پلیس را به دقت نخواندم اما باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان از این موضوع ناراحت شدند. در خصوص رای کمیته انضباطی نیز باید بگویم که آنها مستقل از سازمان لیگ هستند و ما از روند کاری آنها خبر نداریم.

وی همچنین در خصوص قطع شدن برق ورزشگاه آزادی در دیدار استقلال و پدیده اظهار داشت: فرسوده شدن زیرساخت‌های موجود در هر فصل مشکلاتی به وجود می‌آورد. ورزشگاه آزادی پایگاه ملی ما بوده و همه نفرات آن به صورت شبانه‌روزی در آن مشغول فعالیت هستند. انصاف نیست که برخی موضوعات مانند قطعی برق مطرح شود.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از دیدارهای مُعوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور سوم خرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. 

قبل از آغاز این دیدار و در حالی که اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس به سمت ورزشگاه فولادشهر در حال حرکت بود، چند ترقه توسط عوامل ناشناس از بالای پل عابر پیاده منتهی به جاده فولادشهر به سمت اتوبوس پرتاب که باعث شکستن شیشه‌های جلو و عقب آن شد. این اتفاق، مصدومیت بازیکنان و عوامل فنی پرسپولیس را دربرنداشت و این تیم بعد از این واقعه به سمت ورزشگاه فولادشهر حرکت کرد.

طبق اخبار رسیده، عوامل پرتاب کننده ترقه بعد از ارتکاب این عمل از صحنه متواری شدند و هویت آنها هنوز مشخص نشده است.

این حادثه در حالی رُخ داد که ۲ هفته پیش نیز دیدار سپاهان با پرسپولیس در اصفهان با حواشی زیادی همراه بود که به صدور احکامی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای هر ۲ تیم منجر شد.

نظر شما