شناسهٔ خبر: 47922155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

انتقادها به اظهارات لطف الله نسبی

علیدخت: او فقط سرمربی تیم‌ملی در سفرهای خارجی است!

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: لطف الله نسبی با برنامه‌های داخلی کاری ندارد و فقط سرمربی تیم ملی اعزام‌های خارجی است!

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| ابراهیم علیدخت  در مورد صحبت‌های سرمربی تنیس روی میز که گفته است من حق انتخاب و انتصاب بازیکنان تیم ملی را ندارم، عنوان کرد: اگر هیچ حقی ندارید برای چه مانده‌اید، حداقل جایگاه واقعی سرمربیگری شأن آن را حفظ کنید و کنار بروید. وقتی نظر و حرف شما را قبول ندارد چرا می‌مانید؟ شاید دوست داشته باشید که چهار تا سفر هم بروید اما این جایگاه را خراب نکنید. من خودم زمانی که سرمربی تیم ملی بودم، به خاطر اینکه زارع‌پور رئیس وقت فدراسیون گفت دو بازیکن در تیم ملی حضور نداشته باشند قبول نکردم و سر تصمیمم ماندم و استعفا دادم.

 

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اگر من به زارع‌پور نه نمی‌گفتم و دستورات او را اجرا می‌کردم الان شما از میدان هفت‌تیر هم رد نمی‌شدید. کسانی که به من نامه می‌نوشتند و تماس می‌گرفتند یادشان رفته است؟ من صراحتاً به مسئولان فدراسیون گفته‌ام اگر می‌خواهند از عملکرد خود دفاع کنند، در یک برنامه زنده مناظره کنند اما هیچ‌گاه قبول نکردند.

 

 فدراسیون فعلی ضعیف فدراسیون تاریخ تنیس روی میز است

 

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز تأکید کرد: چهل سال در این رشته هستم و به جرأت می‌گویم ضعیف‌ترین و بدترین فدراسیون تاریخ بوده‌اند. چطور می‌شود که کشتی در صورت یکدیگر هستند، اردو می‌گذارند اما در تنیس روی میز که بازیکنان سه متر با هم فاصله دارند اردوها تعطیل می‌شود. با این شرایط اسپانسر برای چه باید بیاید؟ لیگی که در سه روز تمام می‌شود به چه دردی می‌خورد؟ آش آنقدر شور شده است که خود اسپانسر هم مصاحبه می‌کند و گلایه دارد. رئیس، دبیر، سرمربی و مدیر تیم‌های ملی برای تنیس روی میز چه کار کرده‌اند؟ فراسنج که شما آن را به عنوان اسپانسر حساب می‌کنید با حکم هیأت رئیسه آوردید؛ یعنی یک پست را دادید که اسپانسر بگیرید.

 

 به زارع‌پور گفتند پست بدهید تا اعتصاب را تمام کنیم/

به شعور جامعه تنیس روی میز توهین نکنید

 

علیدخت عنوان کرد: درست است شما تنیس روی میز را نابود کردید، اما آنقدر هم بدبخت نشده است که هر کسی که می‌خواهد بیاید و رئیس فدراسیون شود. در زمان زارع‌پور اتفاقات که انجام شد برای چه بود؟ چه کسانی پیش او رفتند و گفتند که به ما پست بدهید تا انتصابات را تمام کنیم. اگر پینگ‌پنگی‌ها اینها هستند صد رحمت به غیر پینگ‌پنگی‌ها. شما به دبیر فدراسیون خود هم رحم نکردید. زمانی که دیدید او اختیارات دارد و به کسی باج نمی‌دهد، دنبال برکناری بودید و به خواسته‌تان هم رسیدید.

 

وی ادامه داد: ما در ماه رمضان انتخابی برگزار می‌کردیم و چهار بامداد به خانه می‌رفتیم، اما الان می‌گویند به خاطر اینکه کرونا است و اختیاری ندارند، در سالن حضور پیدا نمی‌کنند. همین می‌شود که الان هر کسی یک سازی برای خودش می‌زند. نوشاد یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. خواهش می‌کنم به شعور جامعه تنیس روی میز توهین نکنید همه می‌دانند که چه اتفاقاتی می‌افتد. اصلا نمی‌دانید چه کار می‌کنید. چه کسی در بابل با آن هوای شرجی مسابقه می‌گذارد؟ می‌خواستید نیما و نوشاد راحت باشند اما دیدید که آنها هم انصراف دادند. 

 

 لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی در سفرهای خارجی است!

 

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: اما به سرمربی تیم ملی حقوق نمی‌دهند چرا می‌خواهد که حضور داشته باشد؟ اگر با این شرایط کار می‌کند باید همه چیز را هم زیر نظر بگیرد. متأسفانه او در داخل سرمربی تیم ملی نیست و به نوعی سرمربی تیم ملی در اعزام‌های خارجی محسوب می‌شود. چطور می‌شود در سفرهای خارجی مشکل خانواده و کرونا وجود ندارد و فقط در داخل است. 

 

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولان فدراسیون بیرون بیایند، کسی خواهان آنها نیست، گفت: واقعا برای تنیس روی میز متأسفم که به این وضعیت  افتاده است. اگر این فدراسیون در مسابقاتی نتیجه گرفته، به خاطر کارها در یک‌دهه قبل است و نتیجه این فدراسیون را هم باید چندین سال بعد ببینیم.

 

علیدخت در خصوص حضور یک مربی سرویس و دریافت در تیم ملی گفت: اصلاً این چه سمتی است که تعیین شده است. شما تا کی می‌خواهید بدهی‌های خود را از پینگ‌پنگ ببرید؟ بهتر است خودتان بدهی‌تان را پرداخت کنید. اگر کسی که مربی سرویس و دریافت شده می‌تواند ضربات نوشاد را بگیرد یا به او آموزش دهد؟

نظر شما