شناسهٔ خبر: 47921812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسین پور در تذکر شفاهی:

خادم جمهور توجه ویژه‌ای به مناطق مرزی داشته باشد

نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خادم جمهور توجه ویژه‌ای به مناطق مرزی و حل مشکلات مرزنشین ها که امروز به معضل بزرگ اقتصادی تبدیل شده است، داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال حسین پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور، گفت: امیدوارم که آقای رئیسی همراهی آحاد ملت ایران را قدر بدانند و به عنوان طرف دوم این عهدنامه به پیمان خویش پایبند باشند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود، خادم جمهور توجه ویژه ای به مناطق مرزی و حل مشکلات مرزنشین ها که امروز به معضل بزرگ اقتصادی تبدیل شده است، داشته باشد.

وی تاکید کرد: شایسته است به توسعه زیرساخت های مناطق محروم و معیشت این مردم همیشه در صحنه توجه ویژه ای شود و از همه مهم تر به تاکید، خواستار بازگرداندن جایگاه به حق اهل سنت و کردزبان با به کارگیری علما و نخبگان این مردم شریف در مسئولیت های مهم و کلیدی کشور هستیم.

حسین پور در ادامه طی تذکری خطاب به اردکانیان وزیر نیرو، گفت: در شرایط سخت و دشوار اقتصادی و گرمای طاقت فرسا، برق صنایع کارگاه های تولیدی، چاه ها و پمپاژهای کشاورزان و مردم بدون اطلاع قطع می شوند. اگر تولید داخلی برق کافی نیست چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید و از مصرف بی رویه برق در تولید رمز ارزها جلوگیری نمی کنید.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: خوب می دانم قطع برق پمپاژهای کشاورزان در شرایط خشکسالی باعث هدررفت آب و کانال های کشاورزی می شود و تولید محصولات کشاورزی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با قطع برق بخش تولید و صنایع تولیدی ضمن بیکار کردن کارگران و مجموعه ها، به شدت در سال تولید و رفع موانع تولید مشکلاتی را ایجاد خواهید کرد. چرا دولت یک تصمیم درست و عملی اتخاذ نمی کند؟ تا چه زمانی مردم و صاحب صنایع باید چوب کم کاری ها و عدم توانایی های وزارت نیرو را بخورند.

 

نظر شما