شناسهٔ خبر: 47921220 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آغاز ویژه برنامه‌های هفته قوه قضاییه در گلستان

ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضاییه در استان گلستان صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه صبح امروز با حضور در تپه نورالشهدا گرگان، مزار شهدای گمنام را عطرافشانی و گلباران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در این مراسم گفت: فلسفه حضور در جوار گلزار شهدا برای گم نکردن مسیر است و این که بدانیم که جایگاه امروز خود را مدیون چه کسانی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: این که برنامه‌های هفته قوه قضاییه را با تجدید میثاق با شهدا آغاز کردیم برای این است تا هدف و آرمان شهدا را یادآوری کنیم و برای بهبود خدمت به مردم و سعادت دنیوی و اخروی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر شناخت ویژگی‌های شهدا به ویژه شهید بهشتی گفت: تقوا، نظم، تلاش جهادی، صبر و استقامت بر مسیر درست و تحول و بسنده نکردن به وضع موجود از ویژگی‌های ایشان بود.
 
بیشتر بخوانید:
اسپانلو، دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضاییه استان گلستان در این مراسم از اجرای ۴۴ ویژه برنامه طی این هفته خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسئولان در نمازجمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان گلستان در هفته قوه قضاییه است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضاییه استان گلستان افزود: حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش‌ها برای کمک به احیاء کارخانه‌های تعطیل، افتتاح چند طرح عمرانی، افتتاح دفتر ماده ۶۶ در دادسرای گرگان به منظور کمک به تشکل‌های مردم نهاد برای اقامه دعوی در امور عمومی و فراخوان جمع آوری کتاب برای تجهیز کتابخانه زندان‌های استان گلستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار کرد: در هفته قوه قضاییه، مسئولان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه با حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از برنامه‌های خود برای بهبود خدمت رسانی به مردم خواهند گفت و به پرسش‌های تلفنی و پیامکی آنان در این برنامه پاسخ می‌دهند.

وی گفت: همچنین در این هفته از تلاشگران دستگاه قضایی استان گلستان که عملکرد آنان در بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده و پاسخگویی به مردم اثرگذار است، تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما