شناسهٔ خبر: 47921090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مس کرمان و لیگ برتر؛ شاید وقتی دیگر

مس کرمان که فصل گذشته با اختلاف یک گل نسبت به تیم آلومینیوم اراک از صعود به لیگ برتر باز ماند این فصل هم در فاصله ی 4 هفته مانده به پایان بازی ها شرایط ایده آلی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این تیم روز گذشته ودر هفته ی سی ام بازی ها در خانه تیم ملوان با یک گل شکست خورد تا 46 امتیازی باقی بماند. با توجه به برد تیم های هوادار و بادران و 53 امتیازی شدن این دو تیم مس کرمان حالا با منطقه ی صعود 7 امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که تنها 4 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. جبران این 7 امتیاز به روی کاغذ امکان پذیر است اما در عالم واقع نه. قابل درک نیست که تصور کنیم که تیم های هوادار و بادران در سه بازی از چهار بازی پیش رو نتیجه را به حریفان واگذار خواهند کرد و مس کرمان هم در سه بازی برنده خواهد شد. به خصوص با روند امتیاز گیری تیم های هوادار و بادران. نمونه اش بادران در 5 بازی اخیر خود در 4 بازی برنده بوده است. اما مس کرمان در هفته های اخیر بیشتر امتیاز از دست داده است. جدا از ملوان، مس در هفته های اخیر به تیم هایی چون قشقایی – خوشه طلایی – پارس جنوبی – آرمان گهر و بادران باخته است. 

 

البته که مس در هفته های باقی مانده باید در دفاع از اعتبار و حیثیت خود با همه ی توان بازی کند و دست کم موقعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کند. از دست دادن شانس صعود بهانه ی خوبی برای رها کردن بازی ها نیست. اما درس گرفتن از اشتباهاتی که در گذشته وجود داشته موجب می شود مس برای فصل جدید برنامه ریزی بهتری برای حضور در بازی ها و در نهایت صعود به لیگ برتر داشته باشد. مس درفصل جاری ودر برهه ای امتیازات متعددی از تیم های رقیب جلو افتاده بود بطوریکه خیلی ها از مس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر یاد می کردند اما این اقتدار از جایی روش به ریزش کرد ودر نهایت از بین رفت و حالا این مدعیان هستند که از تیم مس فاصله گرفته اند. 

 

 

نه عدم صعود در فصل گذشته فاجعه بوده و نه این فصل؛ فوتبال یک رقابت است و هیچ تضمینی ندارد که همه مدعیان در آن خوب عمل کنند. در نهایت از بین همه تیم های مدعی یک تیم قهرمان می شود و یک تیم دوم و به لیگ برتر صعود می کنند و مدعیان زیادی از صعود به لیگ برتر باز می مانند. فوتبال ادامه دارد و در یک چشم بهم زدن فصل جدید بازی ها از راه خواهد رسید و مس می تواند اشتباهاتی که در گذشته داشته را تکرار نکند و فصل جدیدی برای خود رقم بزند. تیمی که از نظر فنی هفته های متمادی صدرنشین شد و از رقبا فاصله گرفت بدون شک می توانست به این روند ادامه دهد و اگر نتیجه ای غیر از این رقم خورد بدون شک فنی نبوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما