شناسهٔ خبر: 47920721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تبریک جامعه اسلامی کارمندان به رئیسی

علیرضا قربانی

جامعه اسلامی کارمندان در پی پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان چنین آمده است:

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رحمت الهی شامل حال مردم عزیز ایران گردیده و در میان مشکلات موجود و توطئه های رنگارنگ دشمنان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پرشور، حماسی و آگاهانه برگزار گردید.

جامعه اسلامی کارمندان انتخاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را با رآی اکثریت قاطع به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس جمهور منتخب و مردم بصیر و شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوید.

امید است به فضل خداوند قادر متعال این پیروزی ملت ایران با صحنه های شگفت انگیزی که به وجود آوردند آغاز تحول و تغییر در مدیریت کشورو با حضور مدیران دانشمند، صالح حفیظ و امین و ضدفساد در هیئت دولت جدید و سایر سطوح مدیریتی کشور باشد.

کشور عزیزمان ایران از ظرفیت ها و نعمت های مادی، معنوی و انسانی عظیمی برخوردار است که با مدیریت متعهد، متخصص، دلسوز و پاک دست می تواند مشکلات موجود را حل و موجب رشد کشور و رضایت مردم عزیز در ابعاد گوناگون گردد.

جامعه اسلامی کارمندان کشور برای ایجاد تحول اداری با تمام توان مدیریتی و کارشناسی با جان و دل آماده همکاری و در خدمت دولت جدید مردمی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما