شناسهٔ خبر: 47920616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی تیم ملی دشمن خودش که نیست

پنجعلی: برای آل کثیر خیلی خوشحال شدم

محمد پنجعلی کایپتان ، مربی و سرپرست سابق پرسپولیس است و در حال حاضر نیز مدیریت آکادمی این باشگاه را بر عهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه،محمد پنجعلی در مورد پیروزی پرسپولیس در دیدار سوپر جام مقابل تراکتور و کسب یک جام دیگر گفت: به بچه ها خسته نباشید و بعد طرفداران که همیشه از تیم حمایت میکنند تبریک می گویم. بازیکنان پرسپولیس باعث خوشحالی هواداران شدند، واقعا دستشان درد نکند و از همین جا می‌گویم که مایه افتخار ما پیشکسوتان هستند. در بازی هم بچه‌ها عالی کار کردند و موقعیت هایی هم ایجاد شد ولی بابت گلزنی آل کثیر خیلی خوشحال شدیم چون واقعا در حق او ظلم شد ولی بازگشت شکوهمندانه ای داشت. به امیده قهرمانی های بعدی و پیروزی در دربی.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد صحبتهای رسول خطیبی سرمربی تراکتور که اذعان  داشت وزارت ورزش حمایت خاصی از تیم پرسپولیس می‌کند عنوان کرد: من انتظار این صحبت‌ها را از آقای خطیبی نداشتم. ایشان به هر حال سرمربی است و به زیبایی باید باخت را بپذیرد و این صحبت‌ها را انجام ندهد. طرفداران می توانند کری بخوانند ولی اینگونه  صحبت کردن‌ برای یک مربی اصلا قشنگ نیست. 


پنجعلی در مورد اینکه در این مدت بسیار صحبت در مورد حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس باب شده گفت: خیلی ها نمی توانند حریف تیم پرسپولیس بشوند و این صحبت‌ها را انجام می‌دهند و جالب است بدانید بیشترین مشکلات برای پرسپولیس است. شما بدهی تیم را نگاه کنید. واقعا مشخص است که پرسپولیس چقدر مشکل مالی دارد و هر روز ۴ پرونده بدهی  برای ما می آید. من نمی‌دانم یکسری منظورشان از صحبت هایی که انجام می دهند چیست؟ 

 


بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد صحبت هایی که در چند روز اخیر در مورد دراگان اسکوچیچ انجام شده گفت: عملکرد تیم ملی با دراگان اسکوچیچ واقعاً عالی بود. من معتقد هستم باید به مرحله بعدی جام جهانی فکر کنیم و تمرکز ما روی این موضوع باشد. من اعتقاد دارم تیم ملی در مرحله بعدی هم موفق خواهد شد چون کیفیتش خیلی خوب است و بازیکنان همه حرفه ای هستند. فوتبالی که بچه ها بازی کردند را همه دیدند.‌ این تیم حتما به جام جهانی خواهد رفت.


پنجعلی در پایان در مورد اینکه آیا به نظرش تمام پرسپولیسی هایی که به تیم ملی دعوت شدند شایسته این موضوع بودند یا خیر  افزود: نظر کادرفنی مهم است ولی من واقعا می گویم که بچه ها عالی بودند. پرسپولیس تیمی است که با اقتدار در مملکت خودش چهار دوره قهرمان شده و انشالله امسال پنجمی را هم کسب می‌کنیم و واضح است که بازیکنان با کیفیتی دارد. سرمربی تیم ملی که دشمن خودش و تیمش نیست و واقعاً بازیکن با کیفیت را انتخاب می کند.

نظر شما