شناسهٔ خبر: 47920253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمله جدید فرهاد مجیدی به علی نژاد

سرمربی استقلال گفت: رییس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی فر است و علی‌نژاد در جایگاهی نیست که درباره شغل من صحبت کند.

صاحب‌خبر -

استقلال موفق به پیروزی دو بر صفر مقابل پدیده در دیدار معوقه لیگ بیستم شد و با این پیروزی با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. باشگاه استقلال که در یکی دو ماه اخیر بسیار سر و صدا کرده و هر روز شاهد اخبار تازه بودیم به پررنگ ترین موضوعی که در این روزها در این باشگاه می توان اشاره کرد دعوای احمد مددی، مدیرعامل و فرهاد مجیدی بود. این دو صحبت هایی را قبل از بازی انجام دادند و در نهایت امروز مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش صحبت هایی در خصوص فرهاد مجیدی کرد که باعث ناراحتی سرمربی آبی پوشان شد و بعد از کنفرانس خبری با بسنده کردن به بیان چند جمله جواب علی نژاد را داد.

مجیدی با حضور در نشست خبری گفت: «سلام عرض می‌کنم؛ آقای علی‌نژاد قبل از بازی درباره من مصاحبه کردند. از ایشان خواهش می‌کنم از جایگاه‌شان سوءاستفاده نکنند. رییس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی فر است و علی‌نژاد در جایگاهی نیست که درباره شغل من صحبت کند.»

وی ادامه داد: «تصمیم نداشتم صحبت کنم. یعنی از من خواستند که صحبتی انجام ندهم. به احترام هواداران استقلال و تیم و بازیکنانم فعلا صحبتی نمی‌کنم. فقط یک پیغام می‌رسانم؛ اینکه هرکاری بکنید، من تیمم می‌برد.»

او در نهایت مشتش را روی میز کوبید و با گفتن شب بخیر سالن کنفرانس را ترک کرد.

تمام این صحبت ها به خاطر این انجام شد که علی‌نژاد مجیدی را تهدید به قطع همکاری با استقلال کرده بود. 

قطعا هواداران استقلال با صحبت های شب گذشته فرهاد مجیدی موضع بیشتری نسبت به وزارت و احمد مددی می گیرند و باید دید چه اتفاقی می افتد.

 

نظر شما