شناسهٔ خبر: 47919803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

نامه کودکان غزه به سازمان ملل

  - - به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی، کودکان غزه در نامه‌ای که به تور وینسلند، هماهنگ کننده ویژه آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل طی سفرش به غزه تحویل دادند، اعلام کردند: ما از تصمیم مجدد شما درباره عدم درج نام اسرائیل در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان شوکه شدیم. ما خواهان اصلاح این اشتباه و درج نام اسرائیل در لیست سیاه هستیم. آقای گوترش ما حق داریم از حقوق اصلی که کودکان جهان از آن برخودارند و در رأس آن حق زندگی در وطنی آزاد و امن برخوردار باشیم.  - -   ...

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی، کودکان غزه در نامه‌ای که به تور وینسلند، هماهنگ کننده ویژه آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل طی سفرش به غزه تحویل دادند، اعلام کردند: ما از تصمیم مجدد شما درباره عدم درج نام اسرائیل در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان شوکه شدیم. ما خواهان اصلاح این اشتباه و درج نام اسرائیل در لیست سیاه هستیم. آقای گوترش ما حق داریم از حقوق اصلی که کودکان جهان از آن برخودارند و در رأس آن حق زندگی در وطنی آزاد و امن برخوردار باشیم. 

 

در این نامه آمده است: ما خواهان اقدام کارآمد بین المللی علیه کسانی هستیم که حقوق ما را نقض کرده‌اند و می‌خواهیم در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند.

 

طی آوریل و مه گذشته حدود ۶۹ کودک به دست ارتش رژیم صهیونیستی شهید شدند.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما