شناسهٔ خبر: 47919716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

آیت‌الله رئیسی ۶۳.۸ درصد آراء البرز را به خود اختصاص داد/ ۴۲ درصد افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند

نورمحمد فردی گفت: از مجموع ۷۲۹ هزار و ۸۷ آرا ماخوذه، ابراهیم رئیسی ۴۶۵ هزار و ۴۶۲ رای را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد انتخابات استان البرز در تشریح جزئیات آرا ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: از مجموع ۷۲۹ هزار و ۸۷ آرا ماخوزذه، ابراهیم رئیسی ۴۶۵ هزار و ۴۶۲ رای را از آن خود کرد.

نور محمد فردی با اشاره به اینکه بر اساس آمار مذکور ۶۳.۸ درصد به آیت الله رئیسی رای داده اند، افزود: محسن رضایی با ۷۶ هزار و ۶۶۷ رای ۱۰.۵ درصد آرا را به خود اختصاص داد و و عبدالناصر همتی هم با ۵۸ هزار و ۱۱۲ رای معادل ۸ درصد نفر سوم شد.
 
معاون سیاسی استاندار البرز اظهار داشت: قاضی زاده هاشمی ۳۶ هزار و ۶۳۴ رای معادل ۵ نفر را نصیب خود کرد که با احتساب آرا مذکور، ۴۲ درصد از افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت داشتند و مشارکت مردم واقعا خوب بود.
 
وی با اشاره به اینکه تعداد کل آرا باطله ماخوذه ۹۲ هزار و ۲۱۲ رای بود، تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی در مجموع کل آرای ماخوذه شهرهای استان ۵۶۵ و ۹۷۱ رای بوده که از این تعداد ۴۹۴ و ۲۵۶ رای صحیح بود.
 
فردی گفت:  از آمار مذکور ۷۱ هزار و ۷۱۹ رای باطه ماخوذه بوده و در هر صورت نتیجه انتخابات شوراها توسط فرمانداری ها نشر آگهی شده و کسانی که برابر قانون از روند انتخابات شکایت دارند می توانند با ذکر مستندات مربوطه شکایت و اعتراضات خود را از هیات اجرایی شهرستان ها پیگیری کنند. 
 
رئیس ستاد انتخابات استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: در هر صورت انتخابات در روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با ۱ هزار و ۳۶۳ شعبه با ۳۰ و ۵۰۹ نفر در کمال نظم ،آرامش و امنیت برگزار شد و نتایج ان بلافاصله اعلام شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما