شناسهٔ خبر: 47916496 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دیدار السنوار با هیات سازمان ملل/هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره اقدامات باج خواهانه/ شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

همزمان با هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه کارشکنی در حل بحران انسانی نوار غزه، شهرک نشینان صهیونیست هم به مسجدالاقصی یورش بردند، منطقه الشیخ جراح قدس هم شاهد حمله وحشیانه نظامیان رژیم اشغالگر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بن الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه گفت رژیم صهیونیستی سیاست باج خواهی را در حل بحران انسانی در نوار غزه در پیش گرفته است.

 

رئیس جنبش حماس هشدار داد که اوضاع ممکن است بار دیگر به سمت تشدید تنش پیش رود.

 

السنوار پس از دیدار با توروینسلاند هماهنگ کننده ویژه روند به اصطلاح صلح سازمان ملل متحد در غزه گفت حماس در حال گفتگو با گروههای فلسطینی است تا موضع یکپارچه ای علیه باج خواهی رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

 

وی افزود هیات سازمان ملل با دقت به اظهارات ما گوش فرا داد، ولی متاسفانه هیچ نشانه ای وجود ندارد که به مقاصدی برای حل بحران انسانی در نوار غزه اشاره کند.

 

السنوار گفت اشغالگران جنایتکار اسرائیلی همچنان به سیاستهای ظالمانه خود علیه نوار غزه ادامه می دهند و تلاش می کنند از ما و مقاومت در موضوع کاهش بحران انسانی باج خواهی کنند.

وی افزود به نماینده سازمان ملل تاکید کردیم که هرگز این سیاستهای باج خواهانه رژیم صهیونیستی را نخواهیم پذیرفت.

 

این دیدار در سایه تماسها میان رهبران حماس و گروههای فلسطینی در غزه و طرفهای بین المللی و عربی برای بهبود اوضاع انسانی نوار غزه و تثبیت آتش بس به دست آمده در پی نبرد یازده روز اخیر صورت گرفته است.

 

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی وفا از یورش شماری از شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تحت حمایت شدید نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان در قالب گروههای کوچک و به صورت پیاپی به اقدامات تحریک آمیز در صحنهای مسجدالاقصی دست زدند.

 

خبر دیگر اینکه در یورش نظامیان صهیونیست به محله الشیخ جراح قدس اشغالی، شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما