شناسهٔ خبر: 47895067 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

#شیراز_پایتخت_کتاب_ایران

فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس اعلام شد/ بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و فارس شناسی

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ سهرابی اعلام داشت: علاقه مندان می توانند آثار خود را برای دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در هفت گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و پژوهش در زمینه فارس شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس ضمن اعلام همکاری موسسه مهر کتاب قاصدک برای برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس، افزود : انتشار کتاب باید از ابتدای سال 98 تا پایان اردیبهشت 1400 باشد و ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخه ای از متن زبان اصلی الزامی است و کتاب های الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام باشد.

سهرابی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریورماه 1400 می¬باشد و آیین پایانی در پاییز 1400 برگزار می گردد و تاریخ دقیق نیز در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: بر اساس این فراخوان ناشران می­توانند آثار منتشر شده خود را در زمینه های مذکور به همراه فرم ثبت نام به دبیرخانه ارسال نمایند و در آیین اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارس­پژوهی داشته و بر اساس ملاک­های دبیرخانه بهترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته باشند، تکریم خواهد شد.

خاطر نشان می گردد،  نویسندگان. پژوهشگران، شاعران و ناشران و مولفان می­توانند دو نسخه از اثر خود را به همراه فرم ثبت نام به نشانی شیراز، خیابان انوری، نبش خیابان اهلی، مجتمع اهلی، طبقه اول، موسسه مهر کتاب قاصدک دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال نمایند و در صورت لزوم با شماره تماس 09164097929 خانم انصاری هماهنگی کنند.

نظر شما