شناسهٔ خبر: 47893565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یورو ۲۰۲۰| گونش: تاوان اشتباهات‌مان را دادیم/ این تیم آینده روشنی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه معتقد است شاگردانش در بازی با سوئیس تاوان اشتباهات‌شان را دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شنول گونش در پی شکست 3 بر یک امشب (یکشنبه) شاگردانش مقابل سوئیس در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی مسابقات یورو 2020 و ناکامی در رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: این پایانی نبود که انتظارش را داشتیم. هدف ما این بود که از این گروه صعود کنیم و رویای‌مان از اول همین بود. شروع بدی در این تورنمنت داشته و مشکل عدم اعتماد به نفس لازم را در دو بازی اول داشتیم.

وی افزود: دیدار با سوئیس را خوب شروع کردیم و بازی در کنترل‌مان بود. موقعیت‌های خودمان را از دست دادیم و سوئیس در اولین فرصت جدی‌اش به گل رسید. دوباره بازی در تحت‌کنترل خود گرفتیم، اما بار دیگر دروازه‌مان باز شد. گاهی اوقات وقتی روی دور بدشانسی می‌افتید، برای‌تان از زمین و آسمان بدشانسی می‌بارد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه عنوان کرد: سوئیس تیمی است که مالکیت توپ را در اختیار می‌گیرد، اما ما در مالکیت توپ خوب کار کردیم و اشتباهات زیادی هم در کنارش مرتکب شدیم و تاوان همین اشتباهات را دادیم. وقتی یکی از گل‌های خورده را جبران کردیم و بازی 2 بر یک شد، انتظار بازگشت به بازی را داشتیم، اما نشد و گل سوم را دریافت کردیم.

گونش خاطرنشان کرد: تیمی جوان داریم که در حال کسب تجربه است و باید این را بپذیریم. بازیکنان ما در جریان این تورنمنت درخشش‌هایی داشتند و خطاهایی هم داشتند، اما باید این موارد را رفع کنیم و می‌دانم که این تیم آینده روشنی دارد. ناراحتم و ناراحتی بازیکنانم را هم می‌بینم. این بازیکنان با درس گرفتن از این مسابقات در آینده تیم بهتری خواهند شد.

انتهای پیام/

 
 
 

نظر شما