شناسهٔ خبر: 47892209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ؛

پیروزی هدایی برابر عالمیان/ ۱۵ نفر دور اول مشخص شدند

دور اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری شد که با پیروزی امیرحسین هدایی مقابل نوشاد عالمیان در فینال پرونده دور اول بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پس از دو روز رقابت فشرده بین ۳۲ ورزشکار برتر کشور در جدول مقدماتی و حذفی، پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان پیگیری شد و امیر حسین هدایی در دور نخست این مسابقات موفق شد با غلبه بر سایر بازیکنان حاضر در انتخابی صدرنشین دور اول لقب بگیرد.

هدایی پس از پشت سر گذاشتن (۴ بر ۲ محسن خطیون،۴ بر ۳ افشین نوروزی،۴ بر ۲ طاهرخانی) در فینال به مصاف نوشاد عالمیان رفت تا در تقابلی حساس و نفسگیر با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان گردد.

با اتمام دور نخست مسابقات (نوشاد عالمیان،آریا امیری مهدی معدن کن،سعید احمدیان،محمدعلی روئین تن،علی اکبر شعاری، مهرداد دهستانی، امین احمدیان،حمیدرضا طاهرخانی، متین حیدری،محمد اصلمند،آرمان حاجی ئی،افشین نوروزی،آرین غفاری،محسن خطیون)پانزده نفر راه یافته به جدول حذفی دوم می‌باشند که می‌بایست از صبح فردا بار دیگر شانس خود را برای عضویت تیم ملی امتحان نمایند.

در پایان این رقابت ها نفرات برتر سه مرحله (در مجموع) به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه در قطر برگزار می‌شود در خواهند آمد.

نظر شما