شناسهٔ خبر: 47891838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تبریک دادستان کل کشور به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب

در پی اعلام پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور طی پیامی این موفقیت را به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

، در پی اعلام پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور طی پیامی این موفقیت را به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»
حضرت آیت الله رئیسی
با سلام و تحیت

سپاس و منت خداوند متعال را که ملت بزرگوار، متعهد و با بصیرت ایران اسلامی را بار دیگر توفیق عنایت فرمود که تحت رهبری‌های داهیانه ناخدای کشتی انقلاب در اقیانوس مواج دنیای ملتهب از فتنه‌ها، برگ زرین دیگری بر صحیفه انقلاب افزوده و در انتخابات غرور آفرین بیست و هشتم خرداد ماه جاری با حضور حماسی خود نقشه‌های دشمن را خنثی و سکان مدیریتی کشور و امور اجرایی را به دست منتخب ولایتمدار و با سابقه درخشان و پاکدست و پرتلاش همچون جنابعالی بسپارد.

از این روی، از طرف خود و همکاران محترم در دادستانی کل کشور این موفقیت و انتخاب را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت در جهت ایفای وظایف خطیر و تلاش برای رفع مشکلات حاکم بر جامعه در سایه حضور بر مسند ریاست جمهوری از محضر باریتعالی مسئلت دارم.

محمد جعفر منتظری
۱۴۰۰.۳.۲۹

انتهای پیام/

نظر شما