شناسهٔ خبر: 47889820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک سران و انجمن‌های اسلامی کشور‌های مختلف به رئیس جمهور منتخب ایران

جمعی از سران و انجمن‌های اسلامی در کشور‌های مختلف، پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از مقامات و انجمن های اسلامی در پیام های جداگانه انتخاب حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: ایرانِ مردمی، انقلابی و اسلامی بر سختی‌ها چیره شد و با قدرت و ثبات به پیشرفت ادامه می‌دهد.
حماسه {حضور} در انتخابات و کسب اعتماد جناب آقای ابراهیم رئیسی از ملت عزیز ایران، تبریک می‌گوییم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با ارسال پیام تبریک به آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران، موفقیت ملت ایران را در انتخابات ریاست جمهوری که با هوشیاری ومسئولیت پذیری انجام شد، تبریک گفت.

در همین حال، «علی الخطیب» تصریح کرد: اعتماد فراوانی به رئیسی دارم و پیروزی مردمی را که شایسته آن بود و آن را به دست آورد، ثابت کرد او به جمهوری اسلامی واصولی که بر آن استوار است، ایمان عمیق دارد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در ادامه این مطلب افزود:رئیس جمهور منتخب ایران به پیروزی در نبرد مستمر خود ضد قدرت‌های استکبار جهانی اصرار دارد، قدرت‌هایی که مخالف آرمان‌های ملت‌های مستضعف بخصوص ملت ایران هستند، ملتی که جنبش جهانی تغییر مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی و ایمانی را با گام‌های استوار هدایت می‌کند.

وی برای رئیس جمهور ایران در تقویت روند پیشرفت و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم این کشور، تقویت روابط با کشور‌های جهان و ملت‌های مستضعف برای مقابله با استکبار جهانی، حمایت از حق و حقیقت بخصوص آرمان ملت مظلوم فلسطین و ادامه حمایت از جنبش مقاومت در لبنان و فلسطین برای مقابله با دشمن غاصب صهیونیستی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

علی الخطیب ابراز امیدواری کرد که تقویت روابط بین ایران و لبنان به نفع دو ملت برادر باشد.

انجمن علمای عکار نیز پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
انجمن علمای عکار [لبنان] با صدور بیانیه‌ای پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران به حضرت آیت الله علی خامنه‌ای و ملت ایران تبریک گفت. انجمن علمای عکار افزود: این موفقیت بیانگر مفاهیم بسیاری در حوزه تمدن، پیشرفت و توسعه انسانی و اجتماعی ولایت فقیه، هسته محور مقاومت است.

در این بیانیه آمده است: رهبری انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره ثابت کرده اند که فرهنگ مقاومت تنها راه حفاظت از ملت‌های منطقه و گرایش‌های مذهبی و سیاسی آن‌ها تحت حاکمیت دولت‌های محترم است. این فرهنگ حافظ دولت‌هایی است که ثروت‌های انسانی و طبیعی و اصول اخلاقی را حفظ می‌کنند. در این بیانیه ابراز امیدواری شده است که دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی شاهد پیروزی‌های بیشتر به ویژه آزادسازی فلسطین باشد.

انتهای پیام/

نظر شما