شناسهٔ خبر: 47888832 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تخت خوابی با ۲۰ کیلو تریاک به مقصد آلمان

با بررسی و کنترل محموله اثاثیه منزل، توسط پرسنل گمرک، که بنا بود به کشور آلمان ارسال شود ۲۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در جداره تخت خواب جاسازی شده بود، کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین پس از مشکوک شدن حراست یکی از شرکت های هواپیمایی، به بار اثاثیه منزل به مقصد آلمان، در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام(ره)، همکاران مبارزه با مواد مخدر و مربیان سگ های موادیاب گمرک  با تکنیک های فنی به  موضوع ورود کردند. 

 این محموله که شامل لوازم تخت خواب، تاج تخت و کمد لباس بود توسط واحد ایکس ری و سگ های موادیاب گمرک چک شد و  با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر، توسط پرسنل خدوم گمرک بازگشایی شد.

در همین خصوص مدیر کل گمرک فرودگاه امام خمینی گفته است،  پس از بازگشایی، 20 کیلوگرم مواد مخدر با لفاف که در جداره محموله تخت، جاسازی شده بود کشف شد و طی صورتجلسه ای تحویل مقامات ذی صلاح برای اقدامات قانونی و  بررسی های بیشتر قرار گرفت.

در سال 99 در  زمینه کشف مواد مخدر، 55 مورد کشفیات داشتیم که عمده ی آن در حوزه امانات پستی بوده و عمدتاً شامل بذر شاهدانه، قرص روانگردان، تریاک و شیره تریاک، کتامین و شیشه بوده است و 8 مورد کشفیات جدید نیز در همین زمینه در دو ماه گذشته، صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما