شناسهٔ خبر: 47887341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توصیه‌های کرونایی معاون وظیفه عمومی انتظامی به مشمولان

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم ، لیسانس ،فوق لیسانس و دکتری درتیرماه ۱۴۰۰خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ سرهنگ جعفر فیضی، معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت: تمام مشمولان غایب و غیرغایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم ،لیسانس،فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه دریافت کرده اند ، بایدراس ساعت۷ صبح روز سه‌شنبه مورخه یکم تیرماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام ،بلوار شهید بهشتی ،خیابان شهروند ،مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او افزود: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند ،می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور ، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده وجلوگیری از شیوع بیماری کرونا امان پذیر نیست، گفت:  مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام،برگ محل مراجعه ،برگ واکسیناسیون، ،سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه ،کارت ملی و.... به همراه داشته باشند.

 فیضی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ،مشمولان در هنگام مراجعه ، ماسک ،دستکش ومواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما