شناسهٔ خبر: 47887151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در استقبال از خادمین امام رضا (ع) در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: به مناسبت دهه کرامت و در مراسم استقبال خادمین امام رضا (ع) این ستاد ۵۰۰ بسته بهداشتی را بین مردم توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: هر ساله برنامه‌های خوبی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود که مورد استقبال مردم شریف اهل تشیع و تسنن استان گلستان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به شیوع کرونا از یکسال گذشته در کشور تصریح کرد: با توجه به دغدغه‌های سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات به ویژه در دهه کرامت و به منظور هم‌افزایی با نمایندگی آستان قدس در استان تعداد ۵۰۰ بسته بهداشتی بین مردم توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ادامه داد: هر بسته ها شامل پنج عدد ماسک و ژل بهداشتی در مجموع تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک و ژل بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در روز مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) بین مردم توزیع شد.
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در تمام برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حضور فعال و مشارکت پرشور دارند بیان کرد: این بسته‌ها توسط پنج گروه جهادی در این مراسم توزیع شد.
انتهای پیام/2307

نظر شما