شناسهٔ خبر: 47886997 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دو بوشهری دیگر قربانی کرونا شدند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت:با افزوده شدن دو نفر دیگر، تعداد قربانیان کرونا در استان به عدد هزار و ۲۲۴ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز دو آقای ۶۵ و ۴۵ ساله با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشار خون به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

او با اشاره به اینکه اکنون ۳۲۹ نفر بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان در حال درمان هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۸ نفر به کرونا قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۸۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۷ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری با بیان اینکه اکنون ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، اعلام کرد: ۱۹ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید

او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۸ هزار و ۶۶۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۲۴ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر روند بستری و فوتی بیماران کرونایی را در استان افزایشی خواند و از مردم خواست که استفاده از ماسک را فراموش نکنند تا وارد خیز پنجم کرونا نشویم.

انتهای پیام/ک

نظر شما