شناسهٔ خبر: 47886773 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لوکس‌ترین خودرو ۸ سیلندر اینفینیتی معرفی شد

شاسی‌بلند لوکس اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۱ با معرفی تیپ‌های جدید و برخی امکانات ایمنی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، SUV بزرگ، خوش چهره و مجلل اینفینیتی QX۸۰ فضایی را برای کل خانواده فراهم می‌کند، اما به اندازه رقبای برتر خود بسیار لوکس نیست. یک موتور V-۸ استاندارد، QX۸۰ را از رقبایی مانند BMW X۷ و کلاس مرسدس بنز GLS متمایز می‌کند و خریداران می‌توانند پیشرانه عقب یا چهار چرخ را انتخاب کنند.

کابین جادار QX۸۰ می‌تواند با هفت یا هشت صندلی مجهز شود که همه صندلی‌های بالشتک و روکش چرم اصل را ارائه می‌دهند. به علاوه، اینفینیتی بسیاری از ویژگی‌های کمک راننده را بدون هیچ گونه هزینه اضافی ارائه می‌دهد. مدل QX۸۰ دارای یک سبک جذاب و نوار چسب با برند لوکس است، اما پیشنهادات جذاب تری نیز در این بازار وجود دارد.

اینفینیتی صفحات QX۸۰ را مجدداً پیکربندی کرده است که شامل یک تریم جدید میان رده Premium Select و یک مدل سنسور پیشرفته برای سال ۲۰۲۱ است. QX۸۰ Premium Select از یک ظاهر منحصر به فرد از جمله تزئینات بیرونی کرومی تیره، چرخ‌های ۲۲ اینچی و تزئینات داخلی قهوه‌ای مات با طرح رنگی سنگ صحرا یا قهوه‌ای تروفلی استفاده می‌کند.

اااا

مدل جدید Sensory در قسمت بیرونی مجهز به رینگ‌های ۲۲ اینچی و درپوش‌های کرومی آینه است. فضای داخل کابین در این تیپ با روکش چرمی نیمه آنیلین و تزئینات چوبی Charcoal Burl به‌روزرسانی می‌شود. هدلاینر با رنگ Graphite Tricot عرضه شده است. این تیپ از شاسی‌بلند اینفینیتی QX۸۰ همچنین با سیستم کنترل حرکت بدن Hydraulic ارائه می‌شود که سواری نرم‌تری را ایجاد می‌کند.

QX۸۰  2021؛ لوکس ترین خودرو هشت سیلندر اینفینیتی با قدرت ۴۰۰ اسب بخار

این خودرو ویژگی‌های لوکس فراوانی از جمله تودوزی چرم اصل، صندلی‌های گرم شونده در جلو، فرمان قابل تنظیم برقی با حرارت، صندلی‌های ردیف دوم، سیستم استریو Bose ۱۳ بلندگو، ناوبری درون دایره‌ای، SiriusXM رادیو ماهواره‌ای و کروز کنترل تطبیقی را برای سرنشینان فراهم کرده است.

در تست ها، گیربکس ۴۰۰ اسب بخاری ۵.۶ لیتری V-۸ و هفت سرعته اتوماتیک، اینفینیتی سه تنی را در ۵.۹ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رساند، می توان گفت این خودرو حتی سریعتر از هر رقیب دیگری است.

QX۸۰  2021؛ لوکس ترین خودرو هشت سیلندر اینفینیتی با قدرت ۴۰۰ اسب بخار

در حالی که فضای داخلی اینفینیتی راحت و ساکت است، اما طراحی آن از زمان عرضه در سال ۲۰۱۱ به عنوان QX۵۶ به سختی تغییر کرده است. به همین ترتیب، ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در وسایل نقلیه لوکس انتظار داشته باشیم (مانند سانروف پانوراما، صندلی‌های ماساژ و صفحه نمایش جلو) در دسترس نیستند.

QX۸۰  2021؛ لوکس ترین خودرو هشت سیلندر اینفینیتی با قدرت ۴۰۰ اسب بخار

هنوز هم، کابین بزرگ به خوبی ساخته شده که شامل یک ردیف سوم استاندارد است. در حالی که QX۸۰ می‌تواند بزرگسالان را در آنجا جای دهد، چندین رقبا تنظیمات جادارتری را ارائه می‌دهند. اینفینیتی دارای صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم استاندارد است که می‌تواند با یک نیمکت سه نفره تعویض شود.

کسانی که نمی‌توانند فضای کافی برای ذخیره وسایل خود در داخل QX۸۰ پیدا کنند، باید به قسمت Hoarders سری بزنند. اینفینیتی فضای داخلی کافی و خوبی دارد و بیشترین چمدان را در ردیف سوم در بین رقبای با اندازه مشابه نگه داشته است.

QX۸۰  2021؛ لوکس ترین خودرو هشت سیلندر اینفینیتی با قدرت ۴۰۰ اسب بخار

سیستم سرگرمی و صفحه نمایش لمسی QX۸۰ (با نام InTouch) بسیار پر کاربرد است و در عین حال استفاده از آن آسان است، اما قابل توجه نیست. در حالی که صفحه نمایش‌ها پاسخگو هستند و یک نقطه اتصال تلفن همراه بدون صرف هزینه زیادی در دسترس است، هر رقیب لوکس از رابط و ویژگی‌های بهتری برخوردار است.

QX۸۰ با خروجی‌های ۱۲ ولت و چهار پورت USB عرضه می‌شود. بسته اختیاری یک پورت USB دیگر و یک خروجی ۱۲۰ ولتی اضافه می‌کند. این سیستم همچنین شامل سیستم سرگرمی صندلی عقب است که متشکل از دو صفحه نمایش ۸.۰ اینچی است که در پشتی صندلی‌های جلو نشسته است.

<div id="video-display-embed-code_14177470"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7794863/14177470?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما