شناسهٔ خبر: 47886647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سخت گیری‌های شدید ژاپنی‌ها در دوران کرونا

تیم ملی بسکتبال آماده برای رویارویی با ژاپن

شاگردان مهران شاهین طبع که بعد از پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا- اردن به تهران بازگشتند بعد از دو روز استراحت و یک جلسه تمرین نیمه شب پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ماه برای انجام چهار بازی دوستانه با تیم‌های ملی الف و ب ژاپن، تهران را به مقصد توکیو از طریق CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ترک کردند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - تیم ملی بسکتبال ایران بعد از ورود به فرودگاه توکیو پنج مرحله مختلف تست کرونا را انجام دادند و با دریافت پاسخ های منفی راهی هتل آنا کرون پلازا ناریتا شدند و بعد از استراحت فردای آن روز به شهر میاگی که 4 ساعت با اتوبوس فاصله داشت، رفتند.

با اقامت پنح روزه در هتل مانتری سندایی خد را برای بازی با تیم ملی ب ژاپن آماده کردند.ملی پوشان به مدت سه روز تمرینات خود را پی کیری می کنند و فردا اولین دیدار دوستانه شان را در سالن سوکی سوهومی برگزار می کنند.

ملی‌پوشان کشورمان که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کنند، روزهای ۲، ۴ و ۶ تیر ماه هم با تیم ملی الف ژاپن دیدار می‌کنند. دو بازی اول در شهر میاگی و دو بازی دوم در شهر آیباته برگزار می شود.

مسعود قاسمی،سرپرست تیم ملی در خصوص شرایط فعلی تیم ملی می گوید:«ژاپنی ها سخت گیری های زیادی می کنند.مرتبا" در حال انجام تست کرونا هستیم.ولی خوشبختانه بازیکنان در صحت و سلامتی به سر می برند. مقررات بسیار سختی حکمفرماست.»

او در ادامه بیان می کند:«بازیکنان تمرینات بدنسازی خود را هم بخوبی پی گیری می کنند و ژاپنی ها امکانات ورزشی را هم به نحو احسن در اختیار تیم قرارداده اند.کادر فنی هم دیروز و امروز در سالن سوکی سوهومی تمرینات تیمی دیکته کردند تا برای بازی فردا و پس فردا آماده شوند.»

نظر شما