شناسهٔ خبر: 47886639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس اعلام شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس به برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس اشاره کرد و گفت: بر اساس این فراخوان، نویسندگان، پژوهشگران، شاعران می‌توانند آثار را به دبیرخانه ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را برای دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در هفت گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و پژوهش در زمینه فارس شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

او افزود: انتشار کتاب باید از ابتدای سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ باشد و ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخه‌ای از متن زبان اصلی الزامی است و کتاب‌های الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام باشد.

سهرابی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ است و آئین پایانی در پاییز ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد و تاریخ دقیق نیز در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: بر اساس این فراخوان ناشران می‌توانند آثار منتشر شده خود را در زمینه‌های مذکور به همراه فرم ثبت نام به دبیرخانه ارسال کنند و در آئین اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارس پژوهی داشته و بر اساس ملاک‌های دبیرخانه بهترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته باشند، تکریم خواهد شد.

او یادآور شد: نویسندگان. پژوهشگران، شاعران و ناشران و مؤلفان می‌توانند دو نسخه از اثر خود را به همراه فرم ثبت نام به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما