شناسهٔ خبر: 47886440 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه امام علی( ع ) تهران

حوادث رکنا : رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی( ع ) محدوده بعد از خاوران خبر داد و از مصدوم شدن راکب آن گفت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احسان مومنی گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 01:00 شب گذشته یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر بزرگراه امام علی( ع ) بعد از خاوران به پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می شود، راکب یکدستگاه موتورسیکلت که با سرعت مشغول تردد در مسیر این بزرگراه بوده به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از راه خارج شده و پس از برخورد با زمین متوقف می شود.

به گزارش رکنا، وی گفت: تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید به زمین برخورد می کند و خود نیز مصدوم شده، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان لقمان منتقل شد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف صورتجلسه ای تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست در حین رانندگی با سرعت مقرره حرکت نمایند و تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما