شناسهٔ خبر: 47886292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

آمادگی همه جانبه سپاه برای همکاری با دولت‌ سیزدهم

خبرگزاری صدا و سیما / پارسینه

فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، آمادگی همه جانبه

صاحب‌خبر -
به گزارش پارسینه، متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم
خدای کریم و نعیم را شاکریم در ایام نورانی و پر معنویت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به ولایت و سرافرازی وطن، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه را خالق "حماسه بزرگ ۱۴۰۰ " و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد.

در این " حشر انقلاب "، اراده و همت وصف ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود را به طراحان تحریم انتخابات و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای شومی که در پی ناامید سازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت ساز بود، به شایستگی نشان داد.

آنکه در این رویداد ماندگار تاریخی درخشید، خورشید پرفروغ ملت بود که در قامت یک "امت مقتدر" در لبیک به پیشوا و مقتدای خویش، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، باشکوه و با صلابت ائتلاف کفار را در هم شکست و منافقان به پناهگاه خزیده را مایوس ساخت.

یوم الله ۲۸ خرداد، در حقیقت روز پیروزی ملت رشید و قهرمان ایران و میدان شکست و فروپاشی سیاست‌ها، راهبرد‌ها و سناریو‌های شیطانی و فریبکارانه دشمن علیه حرم امن جمهوری اسلامی و تخریب ذهنی مردم بود.

بی تردید چشم انداز آینده کشور، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی‌های درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، پیشرو و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است.

پیروزی فرخنده جنابعالی با رای قاطع ملت شگفتی‌ساز و حماسه آفرین ایران در "سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری" را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر مومن، انقلابی، مجاهد و مورد اعتماد " امام " و " امت " در این مسند مبارک و خطیر؛ آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت‌ها در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی اعلام می‌دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

نظر شما