شناسهٔ خبر: 47886075 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

مردم همیشه در صحنه کشور بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند

استاندار مرکزی گفت: حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه محاسبات از پیش تعیین شده دشمن را به هم ریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده  در آیین بتن ریزی سه هزار متر مکعبی تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک افزود: مردم همیشه در صحنه کشور و استان مرکزی از ساعات نخست رای گیری تا ساعاتی از بامداد روز شنبه در پای صندوق های رای حضور داشتند و بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی بیان کرد: مردم ثابت کردند با وجود شرایط اقتصادی سخت که به خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایجاد شده، پای آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری معظم ایستاده‌اند.

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه کار بزرگی انجام دادند و منتخب مردم در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت زندگی مردم به کار گیرند.

آقازاده اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد در استان مرکزی به بهترین شکل برگزار شد و ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری این آزمون سیاسی دخیل بودند و کوچکترین تنش در استان ایجاد نشد.

وی گفت: پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک روزهای پایانی خود را می‌گذراند و منتخبان دوره جدید باید از تجارب این دوره نیز بهره گیری کنند و طرح های نیمه تمام را به اتمام رسانند.

استاندار مرکزی افزود: حجم بتن ریزی سه هزار متر مکعبی در یک روز، رکورد بی سابقه در اراک است و استمرار این حرکات و اجرای طرح های دیگر، توسعه در این شهر را بیش از پیش می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما