شناسهٔ خبر: 47885764 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ادامه تبریک مقامات جهان به مناسبت پیروزی رئیسی

تبریک مقامات کشورهای مختلف جهان به مناسبت پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران ادامه دارد و از تهران به عنوان شریکی قابل اعتماد یاد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تبریک مقامات کشورهای مختلف جهان به مناسبت پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

رهبران برخی کشورهای آمریکای لاتین از جمله کوبا و نیکاراگوئه پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

مقامات این کشورها به رئیس جمهور منتخب و ملت ایران تبریک گفتند. پیش از این نیز «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا با انتشار پیامی در توئیتر در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران و تبریک به سید ابراهیم رئیسی، نوشت: من به ملت ایران و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تازه انتخاب شده جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم. ما با ادامه اتحاد میان خود، کار برای صلح و تقویت روابط، رابطه برادرانه خود را ادامه می‌دهیم.

در همین حال «نیکول پاشینیان» کفیل نخست وزیری ارمنستان ضمن ارسال پیامی، انتخاب حجت الاسلام ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

«قاسم توکایف» رئیس جمهور قزاقستان نیز در پیامی پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفت و تأکید کرد: ایران یکی از شرکای قابل اعتماد «نورسلطان» در جهان اسلام است.

«الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس با تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، برای مردم ایران آرزوی صلح و سعادت کرد.

نظر شما