شناسهٔ خبر: 47885457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موسوی: مردم نشان دادند که بین مشکلات اقتصادی و انتخابات فرق قائلند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات آن هم در این شرایط سخت اقتصادی و فشارهای رسانه‌ای دشمن، نشان‌دهنده بصیرت مردم است که بین مشکلات اقتصادی و بحث انتخابات فرق قائلند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همانطور که همگان شاهد بودند دشمنان این کشور از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات تمام توان رسانه‌ای خود را برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات به کار گرفتند و تلاش داشتند تا با برجسته نمودن مشکلات اقتصادی و داخلی آنها را به اصل نظام ربط داده و مردم را با این گونه فضاسازی‌ها از حضور در انتخابات باز دارند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در حوزه مسائل داخلی نیز مردم ما چند سالی است که با مشکلات اقتصادی و معیشتی جدی مواجه هستند، اما همه اینها نتوانست مانع از حضور آنها در انتخابات شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم ما از بصیرت بالایی برخوردارند و بین مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی و بحث انتخابات تفاوت قائلند و هیچ گاه مسائل را با هم خلط نمی‌کنند.

وی افزود: این رفتار مردم ما نشان می‌دهد که از اوج بصیرت و آگاهی و همین‌طور تجربه کافی در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی برخوردارند و چه فشارهای اقتصادی و چه فشارهای رسانه‌ای دشمن باعث نمی‌شود تا آنها از حق رای خود چشم بپوشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما