شناسهٔ خبر: 47885350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

با حکم ریاست دانشگاه:

دکتر کوروش عزیزی به عضویت ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آمد

دکتر کوروش عزیزی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، برای چندمین سال پیاپی به عنوان عضو اصلی ستاد اقامه نماز این دانشگاه، ابقاء گردید.

صاحب‌خبر -

بر اساس حکمی از سوی دکتر مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضاء ستاد اقامه نماز این دانشگاه در سال جاری معرفی گردیدند.

بنابه گزارش مفدا شیراز، دکتر کوروش عزیزی برای چندمین سال پیاپی به عنوان عضو اصلی ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، ابقاء گردید.

بر اساس این حکم انتصاب، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حمید مقامی» مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر «کوروش عزیزی» معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر «علی اکبری» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «اورنگ ایلامی» معاون درمان دانشگاه، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست دانشگاه، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، «زهرا جوکار» عضو هیات علمی دانشگاه،  حجت الاسلام و المسلمین «محمد مهدوی» معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و  «رضا بنیانی»  دانشجوی پزشکی دانشگاه، دیگر اعضاء این ستاد به شمار می روند.

در متن این حکم، خطاب به اعضای این ستاد آمده است:

نماز زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعال، بالاترین ذکر الهی و برترین محل ارتباط با خداوند تبارک و تعالی است. یقیناً بدون توسل به نماز و درک رمز و راز این آئین تابناک و گسست ناپذیری یاد خدا، نمی توان آلودگی ها و دلبستگی های فانی دنیا را رها کرد و راهی به سوی نجات و رستگاری در دو جهان گشود.

احتراماً با عنایت به نامه شماره ۵۱۱/۶۰۸ مورخ ۲۷/۱۱/۹۹ رئیس محترم مرکز قرآن و عترت (ع) معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در جهت برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مربوط به اقامه نماز و تقویت، توسعه و اشاعه فرهنگ نماز، نظر به مراتب تعهد جنابعالی/ سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو ستاد اقامه نماز دانشگاه» منصوب می گردید.

انشاء ا... خداوند فیض نماز را بیش از پیش برامت مومن و نمازگزار ارزانی فرماید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسألت می نمایم.

ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، در سال های اخیر، مستمرا به عنوان نهاد برتر و فعال در این عرصه از سوی استانداری استان فارس معرفی و مورد قدردانی قرار گرفته است.

نظر شما