شناسهٔ خبر: 47885245 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۳.۳۰)

رشد پنج درصدی شستا در دومین روز معاملاتی هفته / شستا با اقبال گسترده سهامداران مواجه شد

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد پنج درصدی قیمت ۱۱,۱۱۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۲۳۰میلیارد تومان نزدیک شد.

صاحب‌خبر -

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۱۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۰۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۱۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم ۲۳۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۸۱درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  ۱۵۳میلیون برگه سهم (۷۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۵۲میلیون برگه سهم (۲۵درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا با ثبت رشد پنج درصدی، برای دومین روز متوالی سبزوش ماند و با اقبال گسترده سهامداران مواجه شد. این نماد بورسی از ابتدای معاملات به صف خرید نشست و در نهایت با صف خرید ۱۶میلیون واحدی به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

شستا

نظر شما